אלמוג בוועידת הרפורמים: בתי עלתה לתורה בבית כנסת רפורמי

יו"ר הסוכנות היהודית הנבחר, דורון אלמוג, בהופעה ראשונה בוועידת התנועה הרפורמית בשפיים: "זה המקום הראשון שבחרתי להיות בו לאחר בחירתי" • זכה לתשואות נלהבות כשסיפר על בתו והתמונה עם הטלית שתלויה בבית • ח"כ משה ארבל: "אינו ראוי לתפקידו החדש. הוא בחר בפילוג"
חרדים 10
כ' סיון התשפ"ב / 19.06.2022 00:19

יו”ר הסוכנות היהודית הנבחר, דורון אלמוג, בחר בסוף השבוע האחרון להשתתף בוועידת התנועה הרפורמית המתקיימת בשפיים.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

בנאומו בפני באי ועידת התנועה אמר  יו”ר הסוכנות הנכנס: “זה המקום הראשון שבחרתי להיות בו לאחר בחירתי”.

במהלך האירוע הוא זכה לתשואות נלהבות, כשסיפר על בתו הבכורה שעלתה בגיל 12 לתורה ב’טמפל’ רפורמי. “התמונה של ניצן בתנו עם הטלית תלויה בבית”, סיפר.

אלמוג התרגש גם כשקיבל מהנהגת התנועה את הסידור הרפורמי ‘תפילת האדם’.

ח״כ משה ארבל אמר בתגובה לדברי אלמוג בוועידת התנועה הרפורמית: “החנופה המהירה והמיותרת של דורון אלמוג לתנועה הרפורמית מעידה שהוא אינו ראוי לתפקידו החדש. לצערי במקום להיות גורם ממלכתי ומאחד הוא בחר בפילוג”.

מנכ”ל מרכז ליב”ה, אורן הניג, אמר בתגובה: “היום התברר כי גם מינויו של יו”ר הסוכנות היהודית דורון אלמוג נועד לרצות את המיעוט הרפורמי ולכפות על העם כולו עיוות אנטי מסורתי. אלמוג חשף בועידת הרפורמים כי הוא ומשפחתו משתייכים לקהילה הרפורמית.

“הממשלה בראשות חובש הכיפה נפתלי בנט ממשיכה לרסק את הצביון היהודי ולפגוע ברגשותיו של רוב העם היהודי. בושה שאדם דתי כדוגמת ניר אורבך עדיין משמש כתומך לקואליציה שכל מהותה – הרס הדת היהודית וכרסום הצביון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות