הפרשן עמית סגל מעריך: נפתלי בנט ואיילת שקד יתקשו להמשיך יחדיו

הזוג ששרד יחד בפוליטיקה הישראלית יותר מ-10 שנים הגיע לסוף דרכו? הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 קובע בטורו ב'ידיעות אחרונות' כי אם אחד מהם לא יתיישר - הפיצוץ בלתי נמנע
חרדים 10
י"ח סיון התשפ"ב / 17.06.2022 13:06

שנה אחרי הקמת הממשלה עם האחים המוסלמים, נפתלי בנט עבר מתירוצים על החיבור שלו עם מרצ ורע”מ, לדיבור אידאולוגי בעד החיבור עם השמאל כפתרון הטוב ביותר לעם ישראל – ונגד נתניהו.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מעריך בטורו ב’מוסף לשבת’ של ‘ידיעות אחרונות’, כי המעבר הזה הוא סופם של הצמד בנט-שקד יחד.

סגל  כותב כי השינוי שעבר על בנט, ואיתו מתן כהנא, חרץ את גורל מפלגת ימינה – אותה כבר נטשו חברי הכנסת עמיחי שיקלי, עידית סילמן והמחליט הטרי ניר אורבך, לצד מועמדים נוספים ברשימה, כמו גם בעלי תפקידים במפלגה.

כפרפאזה על אמירתו של אורבך כי ‘הניסוי נכשל’ – כותב סגל: “הנה הניסוי שנכשל באמת: קשה מאוד להלהיב תומכים עם גישה של ‘לא הייתה ברירה, אז הלכנו על זה’. אבל בלתי אפשרי, לתמוך לכתחילה במה שאנשיך רואים, במקרה הטוב, כפתרון בדיעבדי. שיקלי, סילמן ואורבך לא קיבלו את התזכיר שיאיר גולן עדיף על מאי גולן, עמאס על ש”ס, וביבי הוא כמו טיבי”.

סגל מצרף תחזית: “הנה מה שיקרה בשנה הקרובה, הקצרה: בנט ושקד, הלא הם גם שר הפנים המיועד וזו הנוכחית, יתקשו מאוד להמשיך יחדיו כל עוד אינם מסכימים על סוף הסרט. הוא הרי טוען היום שאם רק יוכל, יקים שוב את הממשלה הנוכחית, ושחזרת נתניהו היא סכנה לישראל.

“היא, לעומתו, רוצה בהקמת ממשלת ימין. איש מתומכיו לא מאמין במסר שלה, איש מתומכיה לא מאמין במסר שלו. אם אחד מהם לא יתיישר, נגזרו דרכיהם להיפרד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בשביל קשקוש זה לא צריך להיות פרשן בכיר
    17/06/2022 13:44
    שאול א.
  1. אפילו לא פרשן.