מחבל ערבי התיידד עם יהודי, התארח בביתו – ותקע לו סכין בגב

המאם סלימאןף תושב השומרון בן 21, הושפע מגל הפיגועים, והחליט לרצוח אדם שאירח אותו בדירתו, אפשר לו לסעוד אצלו ולכבס את בגדיו - רק בשל היותו יהודי • נטל סכין מהמטבח ודקר את המארח בגבו • היהודי ברח לשירותים, נעל את הדלת והזעיק עזרה
חיים טוויל
י"ז סיון התשפ"ב / 16.06.2022 13:32

פרקליטות מחוז ת”א הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד המחבל המאם סלימאן, בן 21 מהשומרון, בגין עבירות של מעשה טרור וניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

זאת לאחר שהנאשם התארח בבית של אדם שהכיר  ואירח אותו – והחליט לנסות לרצוח אותו בדקירות, רק בשל היותו יהודי.

על פי כתב האישום, במהלך שנת 2021 הכיר המחבל את המתלונן אשר נהג להתנדב בבית תמחוי בתל אביב, אותו המחבל נהג לפקוד. בין השניים התפתחו יחסי חברות במסגרתם נהג המחבל הערבי להתארח בדירת המתלונן, לסעוד במקום ולכבס את בגדיו.

החל מחודש מרץ 2022 פקדו את מדינת ישראל מספר אירועי טרור, שהתבטאו, בין היתר, בפיגועי דקירה וירי נגד אזרחים יהודים.

על רקע אירועים אלה, גמלה בליבו של המחבל ההחלטה לרצוח את המתלונן שהיטיב עמו, וזאת בשל היותו יהודי וממניע לאומני-אידאולוגי ודתי.

בעקבות כך, לפני חודש וחצי, ביום 7.5.2022 בשעות הערב, כשהוא שוהה בישראל שלא כדין, הגיע המחבל לדירתו של המתלונן וביקש להיכנס לדירה תוך שהוא מנצל את חברותם.

המתלונן נעתר לבקשה ופנה לחדר השירותים שבדירה. אז ניגש המחבל אל המטבח, נטל לידיו סכין ודקר את המתלונן בגבו וזאת בכוונה להמיתו.

המתלונן ניסה להתגונן נעל את דלת השירותים וקרא לעזרה דרך חלון השירותים. המחבל ברח מהדירה כשהוא מותיר את המתלונן מדמם וכשהסכין נעוצה בגבו.

המתלונן פונה לקבלת טיפול רפואי שם הוא נותח ואושפז למשך 7 ימים.

בבקשת המעצר צוין: “מדובר בעבירה שנעשתה באלימות חמורה, באכזריות, תוך שימוש בנשק קר, ובשל היות המתלונן יהודי וממניע לאומני-אידאולוגי ודתי.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות