בנו של לוחם הימ”מ הי”ד לבנט: “מה כואב לך שיהודים בונים את הארץ?”

בארי רז תקף במכתב חריף שפרסם בפייסבוק את נפתלי בנט, בעקבות הרס גבעת 'נעם שיח - לזכר אביו נעם רז הי"ד • הגבעה נבנתה ליד יישוב עדי עד בבנימין - ולטענת הבן הופלה כבר ארבע פעמים
חיים טוויל
י"ז סיון התשפ"ב / 16.06.2022 00:26

בארי רז, בנו של לוחם הימ”מ נעם רז הי”ד, מתח הערב  (רביעי) ביקורת קשה על הממשלה ומערכת הביטחון – בעקבות פינוי גבעת ‘נועם שיח’ שהוקמה לזכר אביו שנפל בג’נין.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב רז: “יומיים אחרי ה-30, יום אחרי שקבענו מזוזה. למי שלא שמע היום בבוקר פינו את גבעת נועם שיח שנבנתה לזכר אבא שלי בפעם הרביעית. הם הגיעו ב-4 בבוקר בלי צו ולא נתנו לצלם למרות שזו זכות בסיסית.

“הם הרביצו, הם צעקו, הם דפקו לילד קת בראש, הם זרקו ילדים מהגג של בית הכנסת והם איימו ברצח. הם החרימו ושברו פלאפונים שלא יוכלו לצלם.

“כל זה בגלל שהם יהודים. את הבית של המחבל מדיזינגוף ששחט יהודים ברחוב לא פינו, אבל בית כנסת מסכן שנבנה לזכר אבא שלי בגודל 3 מטר על 4 מטר אי אפשר להשאיר”.

בארי סיפר על הקמת הגבעה: “הגבעה הוקמה מאחורי עדי עד, על גבול עיר ערבית חדשה שמוקמת בימים אלו, והנערים כאן שמו את עצמם על הגבול כדי להגן עלינו”.

בארי פנה לראש הממשלה בשאלה נוקבת: “בנט, מה כואב לך שיהודים בונים בארץ? לא בשטח פרטי ולא יהיה שום ערבי שיגיד שזה שלו, אז מה אכפת לך להשאיר. את הגבעה המסכנה הזאת או שזה פריבילגיה של מחבלים שרצחו יהודים”.

הוא הוסיף: “כל השבעה לא הפסיקו להגיד לי שהדרך מכאן היא לבנות ולפתח את הארץ. אז בואו, תראו לי שאתם באמת מאמינים בזה כי אני לא כל כך רואה את זה.
אז לכל השרים והקצינים של הצבא והמשטרה, המפכ״ל ומפקד מג”ב ועוד המון שאני לא זוכר עכשיו, שהיו אצלנו בבית, ובאו לתת כבוד לאבא שלי – בואו תסתכלו לי בעיניים ותסבירו לי איך זה מכבד את אבא שלי להרוס גבעה ובית כנסת על שמו, ולפוצץ במכות ילדים שבאו לשמר את השם שלו וליישב את הארץ שלנו.

“אבל כנראה שלא תבואו כי לא יהיה לכם מה להגיד”, חתם בכאב.

הלילה פשטו כוחות משטרה ומנהל אזרחי על הגבעה הסמוכה לישוב עד עדי בבנימין, וביצעו במקום הרס – הרביעי במספר מאז הקמת המאחז לפני כשבועיים וחצי.

לטענת המתגוררים בגבעה, במהלך הפינוי נקטו השוטרים באלימות קשה נגד הנערים במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות