איך לתכנן בכל יום בחופש מה עושים?

הלכנו לברר עם 'פורטל קרמל' אילו אטרקציות מובילות בקיץ הזה ומצאנו כמה טיפים וכמה אפשרויות מעניינות
תוכן שיווקי
ט"ז סיון התשפ"ב / 15.06.2022 08:56

החופש הגדול עוד שניה כאן וההורים כבר מתחילים לחשוב מה הילדים שלהם יעשו במהלכו ואיך הם יוכלו לתכנן כל יום בחופשה.

אז ברור, לא לכל יום יהיה תכנון מדויק ויש ימים שבהם הילדים ישבו בבית, ישחקו משחקים חברה או ילכו לחברים, אך כן כדאי להכין תכנית מראש הכוללת מספר אטרקציות שכדאי להכיר וללכת אליהן בחופש הגדול עם הילדים.

הלכנו לברר עם פורטל קרמל אילו אטרקציות מובילות בקיץ הזה ומצאנו כמה טיפים וכמה אפשרויות מעניינות.

ללכת ליהנות בספונטאניות

מכירים שהילדים שואלים את השאלה: מה עושים היום? ואנו ההורים לא בטוחים מה יהיה כיף ולבסוף אנו מסיימים את היום כמו בכל יום, בגן השעשועים? זה דבר שקורה להרבה הורים כי זה הפתרון הקל והפשוט, אך כדאי לדעת שאפשר לפעמים לגוון וליהנות ממגוון אטרקציות אחרות שלא עושים כל יום.

המטרה היא ללכת לאטרקציות שניתן ליהנות בהם מספר שעות מועט וניתן ללכת אליהן בספונטאניות. אפשר ליהנות למשל ממשחקיות, איי ג’אמפ או מתחמי נינג’ה שונים. בכל האטרקציות האלו ילדים מאוד נהנים ואפשר פשוט ללכת אליהם.

לתכנן חצי יום עם אטרקציה מובילה

אפשרות נוספת לבילוי היא לתכנן חצי יום שיכלול אטרקציה אחת מובילה שממלאת את השעות האלו. אחת האטרקציות המעולות עבור משפחות עם ילדים ואפילו קטנים, היא קיאקים בצפון . יש מספר מתחמים שמאפשרים ליהנות מאטרקציה זו בנהר הירדן והם מציעים סירות משפחתיות ששטים באמצעותן במסלול. מדובר באטרקציה שניתן לבלות בה יום שלם, כדאי לבצע אותה בימי הקיץ החמים ולזכור שמעט נרטבים בה, אז כדאי לבוא מוכנים.

אילו אטרקציות ילדים אוהבים?

כשאנו מחפשים לקחת את הילדים אל אטרקציות לילדים , אנו למעשה מחפשים אטרקציות מובילות שהם יהנו מהן. ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות שממש כדאי להכיר:

מתחמי חיות ופינות ליטוף – ברחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון מתחמי חיות ופינות ליטוף שניתן לראות בהם חיות משק מגוונות. זוהי פעילות שמתאימה גם לילדים קטנים מאוד וגם לגדולים.

קטיף פירות – אין כמו למלא סל שלם בתותים או דובדבנים וגם לאכול עוד הרבה בדרך. במגוון קיבוצים ומושבים מציעים אטרקציה זו שהיא מקסימה ורב גילאית.

טיולי טרקטורונים – זו אטרקציה שמתאימה לאוהבי האדרנלין. זה הזמן לצאת לשטח בטיול עם טרקטורונים וליהנות מחוויית אקסטרים ייחודית.

משחקיות – ברחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון משחקיות לילדים גדולים או קטנים.

לתכנן ימי בילוי בעלויות נמוכות

איך לתכנן יום בילוי שלם מבלי לקרוע את הכיס? היום זה פשוט מתמיד! כבר לא צריך לחפש את החבר שעובד בארגון המסוים שנותן שלל הנחות. היום למעשה כל אחד יכול להירשם לפורטל קרמל בעולם השוברים וליהנות משלל הנחות, קופונים ושוברים של עד 50 אחוזי הנחה. בצורה כזו תוכלו לתכנן יום שלם בעלות נמוכה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות