מנכ”ל לפ”מ למשטרה: “מנויי הפלס איימו עלי – ‘סוף חזיר לשחיטה'”

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית הגיש תלונה במשטרה, לאחר שגורמים שהגדירו עצמם "מנויי הפלס", הטרידו את הלשכה שבועות ארוכים ואף איימו על חייו • הסיבה: לפ"מ מדירה את הפלס מפרסומות
שלומי צור
ז' אלול התשע"ד / 02.09.2014 19:43

עברו גבול: מנכ”ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ), הגיש תלונה במשטרה נגד אנשים שהגדירו עצמם “מנויי הפלס”, ואיימו על חייו. כך מפרסם אתר ‘אייס’.

בשבועות האחרונים, החליטו כנראה גורמים הקשורים לעיתון הפלס, לפתוח במסע כנגד לפ”מ בטענה שאינה מפרסמת בהפלס. כחלק מהבליץ, הופעלו לחצים כבדים על הלשכה, שכללו טלפונים והודעות, ואף הודעות נאצה נגד המשרד.

לפני כשבוע, אחרי איום על חייו, החליט מנהל לפ”מ גדי מרגלית לעשות לזה סוף, והגיש תלונה במשטרה. במקביל הוציא מרגלית מכתב למשרדי הממשלה ולגורמים נוספים בו הוא מתריע על התופעה.

“מזה כשבועיים נתונה לשכת הפרסום הממשלתית לגל של טלפונים, פקסים, מיילים ומכתבי איום ונאצה מצד אנשים המציגים עצמם כמנויי העיתון החרדי ‘בפלס’, וטוענים כי לפ”מ הטילה חרם על פרסום בעיתון ‘הפלס’, וכי היא נוקטת צד במחלקות שבין העיתון ‘יתד נאמן’ לעיתון ‘הפלס’ לטובתו של הראשון”, כתב. “במסגרת גל זה הופנו ומופנים האשמות ואף איומים אל הלשכה ועובדיה שהגיעו עד לכדי איומיי רצח על העומד בראשה.

“במקביל נשלחים מיילים ופקסים בקצב של עשרות ביום, אותם גורמים מבצעים איומים שכאלה גם לגופים מרכזיים במשק ולמנהליהם, ולאחרונה אף נודע לנו כי פניות דומות הגיעו ללשכת יו”ר הכנסת ואף לכמה משרדי ממשלה”.

מרגלית הוסיף: “בחודשים האחרונים נשלחו מטעמנו מספר תשובות ענייניות לפניות ‘מתונות’ יותר שהגיעו אלינו בנושא זה. אין בכוונת לפ”מ להגיב על פעולות בריוניות אלה הגובלות בטרור מעשי”.

מרגלית אמר לאייס: “בשבוע שעבר קיבלתי מייל בו נכתב ‘סוף חזיר לשחיטה’. מיד לאחר מכן הוצאתי את המכתב שיש בידך, והגשתי תלונה בתחנת דיזינגוף בתל אביב. איתי הגישה גם המזכירה שלי, שגם אותה הטרידו לא מעט לאחרונה”.

מנכ”ל ‘הפלס’ יעקב לבין אמר בתגובה: “אנחנו מתנגדים לכאלה איומים וקשה לי להאמין שמישהו מאנשינו או קוראינו יאיים על אנשים אחרים. אני יודע שיש לקוחות וקוראים נאמנים שמרגישים פגועים שמחרימים אותם, אבל הם לא היו עושים צעדים שפוגעים במישהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות