“הפך לנגע מדינה”: רופאה הותקפה בראשה עם מוט ברזל ונפצעה בינוני

האלימות נגד צוותי הרפואה: מטופל הלם בראש הרופאה עם מוט ברזל ונעצר על ידי המשטרה בית החולים: "לאחר טיפול רפואי של הצוות במיון מצבה מוגדר קל, היא מתקשרת עם סביבתה ונדרשת להמשך בדיקות נוספות"
חיים טוויל
ט"ו סיון התשפ"ב / 14.06.2022 19:37

האלימות נגד צוותי הרפואה נמשכת: תושב באר יעקב תקף היום (שלישי) רופאה בקופת חולים.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

החשוד, תושב באר יעקב בשנות ה-30 לחייו, הגיע בשעות הצוהריים אל קופת החולים – שלא בשעת ביקורים. הוא נכנס לחדרה של הרופאה בזמן שהעניקה ייעוץ טלפוני – ודרש ממנה טיפול מיידי.

כשלא נענה הוא החל להתפרע במקום, יצא החוצה וחזר תוך זמן קצר עם מוט ברזל – באמצעותו תקף את הרופאה בראשה. צוות המרפאה נזעק לסייע למשמע הצעקות ולאחר שהופעל לחצן המצוקה, והמשטרה הוזעקה למקום.

בין התוקף לרופאה לא הייתה היכרות מוקדמת.

הרופאה נפצעה באורח בינוני ופונתה אל בית החולים ‘שיבא’.

שוטרי תחנת רמלה שהוזעקו  למקום עצרו את החשוד,  תושב באר יעקב בשנות השלושים לחייו, שלא הצליח להסביר בחקירתו מדוע החל להתפרע ותקף את הרופאה.

בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך את מעצרו.

“משטרת ישראל רואה בחומרה תקיפת עובדי ציבור ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עמו”, נאמר בהודעת המשטרה.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר:  “רופאה מ’כללית’ בבאר יעקב פונתה בשל חבלת ראש חמורה לאחר שהותקפה בידי מטופל. לאחר טיפול רפואי של הצוות במיון מצבה מוגדר קל, היא מתקשרת עם סביבתה ונדרשת להמשך בדיקות נוספות.

“המרכז הרפואי שיבא מזועזע ומגנה בתוקף את התקיפה הברוטאלית, עומד לצידה של הרופאה, קופת חולים כללית וכל הצוותים הרפואיים”.

ראש עיריית באר יעקב הגיב על האירוע בחשבון הפייסבוק שלו: “מזועזע עד עמקי נשמתי ממקרה אלימות קשה שאירע כנגד רופאה בקופת חולים כללית בקניון. עלינו לתמוך ולחזק את משרתי הציבור, להוקיר ולהעריך את עבודתם המסורה”.

גם משרד הבריאות מביע זעזוע עמוק מארוע התקיפה של הרופאה.

מנכ״ל משרד הבריאות, הפרופ׳ נחמן אש: “המציאות הזו לא יכולה להימשך, האלימות כלפי הצוותים הרופואיים הפכה לנגע מדינה שאסור לנו להשלים איתו”.

הוא הוסיף: “אנו נעשה כל שניתן על מנת להגן על צוותי הרפואה, לא ניתן להמשיך לעלוב ולהרים יד עליהן ועליהם. אני קורא לפרקליטות ולמערכת המשפט למצות את הדין במלוא החומרה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות