ראש העיר הפציר בשרה איילת שקד לעזור לחרדים. כך היא הגיבה

שרת הפנים, שהגיעה לביקור עבודה בנוף הגליל,  התבקשה על ידי ראש העיר רונן פלוט לזרז את הליכי התכנון לאלפי יח"ד לחרדים • שקד השיבה כי הנושא הועבר למטה התכנון במשרד הפנים להאצת תהליכים • שיבחה את התנהלות העירייה ובישרה על הכללתה בתכנית היוקרתית 'עיר בהמראה'
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשפ"ב / 14.06.2022 18:08

העיר צורפה לתוכנית היוקרתית:  שרת הפנים איילת שקד הגיעה היום (שלישי) לביקור עבודה בעיר נוף הגליל יחד עם הצוות הבכיר במשרדה והממונה על מחוז הצפון עינב פרץ – ובמהלכו התבקשה על ידי ראש העיר רונן פלוט לזרז את הליכי התכנון של 3,500 יחידות דיור לציבור החרדי בשכונת הר יונה.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

ביקורה של השר שקד נפתח בישיבת עבודה בלשכת ראש העיר, ולאחר מכן נערכה ישיבה מורחבת עם סגני ראש העיר, המנכ”ל והנהלת העירייה.

ראש העיר רונן פלוט הפציר בשרת הפנים: “תזרזי את הליכי התכנון של 3,500 יחידות דיור לציבור החרדי בעיר. יש ביקוש עצום”.

השרה השיבה כי הנושא הועבר למטה התכנון במשרד הפנים להאצת התהליכים.

במהלך הישיבה הציג ראש העיר סקירה נרחבת על תנופת ההתחדשות של העיר והדגיש את צמיחתה בשנתיים האחרונות, בין היתר כתוצאה מקליטה מאסיבית של למעלה מ-3,000 עולים חדשים מקהילת המנשה, וממדינות רוסיה ואוקראינה הנמצאות במצב מלחמה מתמשך.

“אתם מהערים המצטיינות בקליטת עלייה ויכולים להיות מודל ודוגמה לערים אחרות”, אמרה השרה.

שקד הוסיפה לשבח את ההתנהלות הכספית המאוזנת והאחראית של העירייה ואמרה: “אתם עיר יציבה שמתנהלת בתקציב מאוזן ושלא משדרת מסכנות אלא מייצרת הכנסות”.

הממונה על המחוז, עינב פרץ, ציינה כי בשל עמידתה של העירייה בסטנדרטיים ניהוליים ומקצועיים גבוהים, נוף הגליל צורפה על ידי משרד הפנים לתכנית היוקרתית ‘עיר בהמראה’, במסגרתה תינתן לעירייה תמיכה כספית על סך כ-15 מיליון שקלים לטובת המשך פיתוח העיר.

בסיום הישיבה התקיים סיור בנופארק – הפארק העירוני החדש. השרה שקד וצוותה משרדה התרשמו מהפארק המרהיב ביופיו והאמפי המפואר הצופה לתבור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות