סגן השר כינה את נתניהו “מחלה ממארת”. הליכוד התלונן במשטרה

ח"כ יאיר גולן, איש השמאל הקיצוני ממרצ הצהיר בראיון רדיו: "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו" • הליכוד תוקף: "מי שהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר" • דרישה לפתוח נגדו בחקירה על הסתה לאלימות ורצח
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשפ"ב / 14.06.2022 16:47

תנועת הליכוד יצאה אחר הצהריים (שלישי) במתקפה חריפה נגד סגן שרת הכלכלה, איש השמאל הקיצוני יאיר גולן, שהתבטא במלים חריפות נגד יו”ר האופוזיציה.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

גולן אמר בראיון לרדיו 90FM: “אפילו אני, עם ההיסטוריה הקצרה שלי בפוליטיקה, יודע שזה לא תמיד היה ככה. רמת ההסתה, השנאה והדה-לגיטימציה שהימין בראשות נתניהו עושה לכל מי שלא בדעתו – פשוט בלתי נסבלת. וזה רק מחמיר מיום ליום. אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו”.

כשהתבקש להסביר את דבריו – השיב: “אני לא חוסך במילותיי בנושא. נדמה לי שיריביי הפוליטית לא חוסכים מאיתנו תואר משום סוג ואני חושב שהתבטאתי בעדינות. אני חושב שאני גורם הרבה יותר לאומי מבן גביר ונתניהו. אני חושב שהחזון שלי לישראל הוא יותר ציוני ודמוקרטי, ויותר לאומי מכל אחד אחר”.

בליכוד זעמו על הדברים: “דברי ההסתה החמורים האלו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו”.

בליכוד הוסיפו: “אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן”.

בהמשך תנועת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד ח״כ יאיר גולן בדרישה לפתוח נגדו בחקירה על הסתה לאלימות ורצח נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

ח”כ ניר אורבך מימינה תקף בחשבון הטוויטר שלו את סגן השרה יאיר גולן: “הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח”כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל לא צריך להשתמש בשפת ביבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות