רכבת לשוויץ? “תראו כמה מהר מתן כהנא נלחץ מטיבי ורץ להתנצל”

בצלאל סמוטריץ' על ההתנצלות של מתן כהנא: "הדגים היום מצוין איך נראה אדם שגורלו תלוי באחמד טיבי וחבריו אויבי ישראל" ח"כ אורי מקלב: "החזות החיצונית אינה משקפת את מסוכנותו. הוא כבר השיל ממדינת היהודים בלחיצת כפתור את ההלכה היהודית"
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשפ"ב / 14.06.2022 12:33

סגן השר לשירותי דת מתן כהנא התקשר היום (שלישי) לחבר הכנסת אחמד טיבי והתנצל על דבריו שפורסמו בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב – שם הציג הכתב מיכאל שמש דברים שנשא כהנא בתיכון ‘דרך אבות’ שבאפרת.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

כהנא אמר: “אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים, מאחל להם את כל הטוב שבעולם בשוויץ, הייתי לוחץ על הכפתור הזה. אין כפתור כזה, כנראה נועדנו פה להתקיים על האדמה הזו באיזושהי צורה”.

טיבי אמר לו בתגובה כי עליו להתנצל ברבים – ולא בשיחה עימו, וכך עשה סגן השר.

ח”כ בצלאל סמוטריץ הגיב על ההתנצלות של כהנא: “מתן כהנא הדגים היום מצוין איך נראה אדם שגורלו תלוי באחמד טיבי וחבריו אויבי ישראל, וסיפק לנו את ההוכחה הטובה ביותר למה אסור לתת לו ולחבריו חסרי האחריות להפוך את גורלה של המדינה כולה לתלויה בהם”.

במפלגת הציונות הדתית אמרו, כי עתידו הפוליטי של מתן כהנא תלוי לחלוטין באחמד טיבי, ששימש כיועצו של עראפת. “תראו כמה מהר הוא נלחץ ממנו ורץ להתנצל. לא ניתן לו להפוך גם את עתידה של המדינה היהודית לתלוי בטיבי וחבריו תומכי הטרור. נחליף בעזרת השם את הממשלה הזו בממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל”.

ח”כ אורי מקלב הגיב על דברי מתן כהנא: “החזות החיצונית אינה משקפת את מסוכנותו. הוא כבר השיל ממדינת היהודים בלחיצת כפתור את ההלכה היהודית, את מסורת ישראל, החינוך אותו קיבל והערכים עליהם גדל”.

איש התקשורת ינון מגל:  “אז כרגע, בשלב זה של היום, יש לנו התנצלות של סטלה ויינשטיין בפני עבאס, והתנצלות של מתן כהנא בפני אחמד טיבי. מעולה. ממשיכים.
אגב, מה עם איזו התנצלות קטנה בפני המצביעים שלכם?”

ח”כ יעקב מרגי: “‏אפרופו מתן כהנא, הוא לפחות דיבר על רכבות על שוויץ המדינה רעשה וגעשה האולפנים קמו מתרדמתם. צבועים גדולים –  ליברמן שלח אותנו למזבלה במריצות. שקט מוחלט. על התנצלות מי דיבר בכלל. צבועים. אם אין אני לי מי לי – זו המסקנה”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות