נתניהו על הממשלה: “זאת אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה”

ראש האופוזיציה במתקפה חריפה: "היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים. מנסור עבאס דורש - מקבל. זועבי מאיימת - מקבלת. טיבי מצייץ - מקבל. הם מקבלים מיליארדים מהכיס של אזרחי ישראל לטובת ההנשמה המלאכותית של ממשלת האחים המוסלמים"
שלמה בן חיים
י"ד סיון התשפ"ב / 13.06.2022 15:48

ישיבת סיעת הליכוד היום (שני).נפתחה במתקפה חריפה של ראש הממשלה לשעבר ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו על ממשלת בנט-לפיד וניסיונותינ המאולצים לשרוד. נתניהו פתח והצהיר כי “זאת אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה. כולם יודעים איך זה ייגמר. זה לא מונע מממשלת השקר לצהול כל הדרך אל האולפנים. הם מספרים לעצמם שזו ‘הממשלה הכי טובה שהייתה כאן, אנחנו עובדים יחד בצורה מצויינת’. עובדים יחד? עובדים עלינו, עובדים אחד על השני.

“כולם רואים את האמת – יד איש באחיו, יד אישה באחותה, ההוא סוחט וההיא מאיימת. עוד עבודת צוות כזאת ואבדנו. אזרחי ישראל יודעים את האמת. לממשלה ההונאה והחולשה של בנט לפיד ועבאס אין דרך, אין כיוון, אין חזון, אין הנהגה, אין תקווה. לא תקווה חדשה ולא תקווה ישנה. היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים. מנסור עבאס דורש – מקבל. זועבי מאיימת – מקבלת. טיבי מצייץ – מקבל. הם מקבלים מיליארדים מהכיס של אזרחי ישראל לטובת ההנשמה המלאכותית של ממשלת האחים המוסלמים. הם אלה ששולטים במדינה ובממשלה.

“לכן יוקר המחייה משתולל, האינפלציה מזנקת. בנט, לפיד ועבאס – כל זה באשמתכם. אתם לא עושים שום דבר. מול כל זה יש אפס מדיניות ואפס עשייה.”

נתניהו סיכם את דבריו בקריאה להקמת ממשלה אחרת: “הגיע הזמן להחזיר את ישראל לימין. הגיע הזמן לממשלה חזקה בראשות הליכוד. הגיע הזמן להביא ממשלה אמיתית לישראל, ממשלה לאומית ומנוסה, שתוריד מחירים, שתוריד מיסים, שתדאג לביטחון האזרחים, שתבנה את ההתיישבות ושתחזק את הזהות היהודית והציונית. ממשלה שתחזיר את הכבוד הלאומי שלנו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות