מירי רגב מבהירה: “אעשה הכל כדי ששקד לא תקבל שיריון בליכוד”

חברת הכנסת בהתבטאות נגד הקואליציה ושרת הפנים: "יש פה חונטה שמי שמובילה אותה היא הגברת שקד. זו חבורת עסקנים פוליטית, ממשלת פרוטקשן"
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"ב / 13.06.2022 13:23

שנה לממשלת השינוי ובצל המשבר הקואליציוני תקפה חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) את שרת הפנים איילת שקד (ימינה) ואת הקואליציה בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, ואמרה כי “יש פה חונטה שמי שמובילה אותה היא הגברת שקד. אין ממשלה בישראל. זו ממשלת פרוטקשן”.

לדבריה, “אין ממשלה בישראל. זו חבורת עסקנים פוליטית שמתעסקת כל היום בשוחד פוליטי. נסחטים וסוחטים. ממשלת פרוטקשן. מה שזועבי רוצה – תקבל, מה שעבאס רוצה – הוא יקבל. מה שטיבי רוצה כרשת ביטחון – הוא יקבל”.

“היחיד שמסתובב פה כמו מלך ובעל בית זה מנסור עבאס. הוא יודע שברצותו זה קורה וברצותו זה לא קורה”.

“הממשלה שומרת על ההישרדות שלה בשביל עוד יום וחצי על הכיסא ומוכרת את כל הערכים שלה. כל יום שעובר זה עושה רע לביטחון האישי של האזרחים, וגם לעוצמה הביטחונית. שלא לדבר על יוקר המחיה וההיבט הכלכלי”.

מירי רגב הוסיפה: “הרי אורבך אמר בעצמו שהניסוי נכשל. אז למה אתה מחכה? מספיק עם המשחקים. אתה יודע שמדובר בממשלה רעה. נתת את הקול שלך לתומכי טרור. אתה מצפונית לא יכול להמשיך עם זה, אז למה להישאר בה?”.

לאחר מכן תקפה: “יש פה חונטה שמי שמובילה אותה זו גברת שקד, שהיא חלק מהאדריכלים של הממשלה הפלסטינית הראשונה הזאת. הם יעשו את הכל כדי למנוע את נפילת הקואליציה, כשהם יודעים שהיא רעה למדינה”.

במענה לשאלה האם שקד, אורבך וקארה יקבלו שיריון בליכוד השיבה: “אני אומרת חד וחלק ששקד לא תקבל שיריון בליכוד. אני אעשה הכל כדי שהיא לא תקבל שיריון בליכוד”.

“בסופו של דבר זו לא החלטה שלי, ויש יו”ר תנועה. התנועה שלנו דמוקרטית. ביבי מבין שעם או בלי איילת, עם גדעון ובלי, עם ובלי אורבך, הממשלה הזאת נופלת. ייקח חודש או חודשיים”.

רגב המשיכה: “מפלגת הליכוד אינה סל מיחזור. הם העבירו קולות בנוכלות והם לא צריכים לקבל פרס. הם מבינים שבבחירות הבאות הם לא עוברים את אחוז החסימה. יש להם הזדמנות לעזוב עוד היום את הממשלה, אבל הם לא עושים את זה כי הם אוהבים את האגו שלהם יותר מאשר את מדינת ישראל, וזה יחזור אליהם כבומרנג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למירי רגב
    13/06/2022 13:39
    תמר
  1. כל מילה בסלע!