בקשה להארכת מעצר החשוד; המשפחה ממתינה לזיהוי הגופה

בוחני המעבדה הפלילית עדיין מנסים להבין אם האישה שאותרה בבאר מים ישנה בפאתי היישוב הבדואי היא הצעירה הנעדרת מעכו • המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הערבי החשוד • ח"כ בן גביר ביקר את המשפחה: "אסור להחביא את הדברים מתחת לשטיח. יש כאן בעיה קשה"
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"ב / 13.06.2022 07:57

בני משפחתה של ספיר נחום, שנעדרת כבר שבוע וחצי, ממתינים בציפייה מורטת עצבים מאז איתור גופת האישה אתמול באזור היישוב הבדואי איבטין שליד קריית אתא וחולצה מהבאר שבה הייתה לקראת השעה 23:00 למכון לרפואה משפטית אבו כביר.

משפחתה של נחום, היושבת מכונסת בביתם בעכו, קיבלה את ההודעה מהמשטרה על מציאת גופה תוך הסתייגות שהיא טרם זוהתה. מפקד תחנת עכו שהגיעה לבית המשפחה שוחח עמם, ומסר כי זיהוי הגופה יימשך כמה שעות.

ספיר, אם לפעוטה כבת שנתיים ולתינוק, נעדרת מביתה כבר שבוע וחצי. היא יצאה מביתה בעכו ביום חמישי שעבר בשעות הבוקר, שמה את בתה בת השנתיים בגן, וזמן קצר לאחר מכן נעלמו עקבותיה.

מצלמות אבטחה תיעדו אותה נכנסת ויוצאת מרכבו של הערבי החשוד, וולא רובין חלאילה, אך לאחר מכן היא לא נראתה עוד.

חלאילה נעצר, ובעקבות איכון שלו באזור איבטין ביום ההיעלמות התמקדו החיפושים באזור היישוב הבדואי שליד קריית אתא.

הוא נעצר יום לאחר היעלמותה של ספיר בחשד למעורבות בהיעלמות, אך שוחרר. הוא נעצר למחרת בשנית ומעצרו הוארך. היום תבקש המשטרה שוב להאריך את מעצרו.

ח”כ איתמר בן גביר ביקר במהלך הלילה בבית משפחת נחום. “הייתי בכנס בעכו, שמעתי את התושבים, את הפחד. אסור להחביא את הדברים מתחת לשטיח, יש כאן בעיה קשה ואני מדגיש לא מדובר בכל הערבים, אבל אלה מתוכם שהפכו לאוייב ושהחליטו למרר את חיי התושבים, צריך לטפל בהם”, אמר בן גביר בפגישה עם המשפחה.

“יכול להיות שהיא עשתה טעויות אבל היא אחות שלי ותמיד תישאר אחות שלי”, הוסיף בן גביר ואמר, “אמא שלה סוזי היא אשה חזקה והיא הבטיחה לי שתישאר חזקה. יש שם ילדים והכאב הוא כאב גדול”.

מתחת לבית המשפחה גם התאספו פעילים רבים נגד התבוללות, שקראו ללמוד מתוצאות המקרה הקשה ולהיזהר שבעתיים מקשרים עם ערבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות