יאיר נתניהו: “אני בוגר תואר שני בניגוד למשיח של השמאל”

תביעת הדיבה של משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט • יאיר נתניהו העיד, סיפר מהיכן הוא מתפרנס ועקץ: "מה לעשות? לא כולם יכולים לא לעבוד ולקבל מעטפות כסף כמו מר אולמרט"
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ב / 12.06.2022 15:44

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר העיד היום (ראשון) בבית המשפט במסגרת תביעת הדיבה שהגישו בני משפחת נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שכינה אותם “חולי נפש”.

במענה לשאלה מדוע הגישו את התביעה ענה: “האמירות שלו חצו את הגבול גם כי הוא ראש הממשלה ותופסים אותו בתור איש רציני. הוא לא חזר בו, הוא לא התנצל”.

פרקליטו של אולמרט הציג ציוצים שפרסם נתניהו הבן בטוויטר שבו הוא ייחס מחלות נפש לאישים אחרים. בין היתר על ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב: “פסיכופת דמנטי”. לשר הביטחון לשעבר בוגי יעלון צייץ קישור לאתר של המרכז לבריאות הנפש אברבנאל.

יאיר הסביר: “צחקתי בהומור על האובססיה של בוגי לאבא שלי. לכן קישרתי לבית החולים אברבנאל. מה קרה?! רק לארץ נהדרת מותר?”.

“זה ויכוח טוויטר, זה לא עבודה סמינריון. אולמרט לא היה לו פליטות פה ואז חזר בו – זה ויכוח שהוא קילל אותי, ואני מתעצבן שמקללים אותי ואת הוריי. אתה חושב שאני זוכר כל פרסום?”.

עורך הדין של אולמרט שאל את יאיר היכן הוא עובד כיום והיכן עבד בעבר. יאיר: “קודם כל, אני בוגר תואר שני בניגוד למשיח של השמאל יאיר לפיד. עבדתי בארגון שורת הדין. העברתי גם הרצאות בארה”ב. אני עצמאי. אני גם מגיש בגלי ישראל פעם בשבוע בתור עיתונאי וגם פובליציסט באתר אייס. מה לעשות? לא כולם יכולים לא לעבוד ולקבל מעטפות כסף כמו מר אולמרט”.

עוד סיפר יאיר כי ”אני מרוויח עבור פרסום סמוי שלי ברשתות החברתיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות