במרצ תוקפים את זועבי – אך היא לא מתכוונת להתפטר מהכנסת

ח"כים במפלגת מרצ נגד זועבי: "היא נבחרה כחלק ממרצ, ואנחנו חושבים שחלק מהתפקיד שלנו זה לשמור על הממשלה הזאת" • למרות הלחצים בסביבתה מבהירים כי היא לא מתכוונת להתפטר
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ב / 12.06.2022 13:39

ברקע הסערה שמעוררת ח”כ ג’ידא רינאווי-זועבי (מרצ), המורדת בקואליציה, גורמים בסביבתה הבהירו הבוקר (ראשון) כי היא אינה מתכוונת להתפטר מהכנסת. כך מפרסמת אנה ברסקי במעריב.

כזכור, סגן שרת הכלכלה אלוף במיל’ ח”כ יאיר גולן (מרצ) שוחח הבוקר עם גדי נס ב-104.5fm על מצבה הקריטי של הקואליציה ועל ההצבעה הצפויה על חוק תקנות יו”ש, שחברת הכנסת ממפלגתו, ג’ידא רינאוי-זועבי, הבהירה כי תתנגד אליו בשנית, כך בראיון שנתנה ב’פגוש את העיתונות’ בערוץ 12.

גולן הבהיר: “אי אפשר לעשות מה שרוצים ולא להתחשב בציבור הבוחרים, מצביעי מרצ רוצים את המשך קיום הממשלה – כל פעולה שמביאה לפירוק, היא לא באינטרס שלנו. זועבי צריכה לפעול יחד עם הממשלה או להתפטר מהכנסת”.

גם ח”כ גבי לסקי ממרצ תקפה הבוקר את זועבי: “מי שטעה כרגע לפי דעתי זו מי שלא מרגישה חלק מהקואליציה, ובמקום להתפטר היא ממשיכה להיות מעין חברה בה. מרצ היא זו שמקבלת את המנדט, ולכן מי שקשה לו, פשוט צריך להתפטר”.

“אני חושבת שהיא טועה, מאחר ומרצ היא מפלגת שמאל והיא נבחרה כחלק ממרצ, ואנחנו חושבים שחלק מהתפקיד שלנו זה לשמור על הממשלה הזאת. אנחנו עושים כל מה שאפשר. מבחינה חוקית, באמת אי אפשר לקחת לה את המנדט, אבל אנחנו עושים כל מה שאפשר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ימני
    12/06/2022 15:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל הכבוד זועאבי תמשיכי להוציא לשמלאנים תנשמה אולי יבינו סוף סוף מה זה ערבי אמיתי! יאלה אקשן רק שיהיה עם הרבה שמח טיבי אורבך גנאים סדרנים, בנט צורח ומתבזה… יאלה יאלה משעמם לנו.