מתנדב במשטרה נדרס למוות בראשון לציון על ידי תושבי רהט

4 תושבי רהט שנהגו תחת השפעת אלכוהול ניסו לפרוץ מחסום משטרתי ואיבדו שליטה על רכבם • כתוצאה מכך נהרג עמיחי כרמלי בן 46 מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה • מהמשטרה נמסר כי רמת החשד הועלתה לרצח • בנו של כרמלי: "איך אפשר לרשום או לדבר עליך בזמן עבר"?
קובי פינדרוס
י"ג סיון התשפ"ב / 11.06.2022 21:15

עמיחי כרמלי (46), מתנדב ותיק באגף התנועה של המשטרה, נהרג היום לפנות בוקר (שבת) כשרכב שנמלט מהמשטרה פרץ מחסום לבדיקת שכרות סמוך לצומת בית דגן, ופגע בו בעוצמה.

המשטרה עצרה חמישה תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע, לצד איסוף ממצאים רבים בזירה וסביבותיה. מלבד ארבעת נוסעי הרכב, נעצר חשוד נוסף בחשד לשיבוש חקירה.

האירוע החל בסביבות השעה 04:30 בבוקר, כאשר ארבעה תושבי הפזורה הבדואית, שעל פי החשד היו תחת השפעת אלכוהול, פגעו עם רכבם פגיעה קלה במונית. שוטר של משטרת ראשל”צ היה עד לתאונה. לאחר שהארבעה הבחינו בניידת הם המשיכו בנסיעה מהירה עוד כקילומטר וחצי.

באותו הזמן ליד המכון הוולקני הוצב מחסום משטרתי שבו עמדו שוטרים שעסקו בפעילות לתפיסת נהגים שיכורים. ארבעת החשודים המשיכו בנסיעה פרועה וניסו לפרוץ את המחסום בנסיעת זיג-זג, אך עקב המהירות הגבוהה הם איבדו שליטה, פגעו בשוטרים שבמחסום ובמספר רכבים. “הרכב נסע בפראות והרים באוויר את שתי הניידות שעמדו במחסום”, סיפרו עדי ראייה.

על פי הודעת המשטרה, “הוחלט כי אירוע דריסת המתנדבים ייחקר במישור הפלילי ע”י היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח”.

כרמלי התנדב ביחידת ימת”א שפלה במשך יותר מ-15 שנים, והותיר אחריו אישה, קרן, את אביו יצחק ואת שני ילדיו – יובל בת ה-19 ושגיא בן ה-16.

בנו של עמיחי, שגיא, ספד לאביו: “איך אפשר לרשום או לדבר עליך בזמן עבר? רק אתמול היית איתי, עם אמא יובל וג’וי שלנו. אני לא יודע מה להגיד או לעשות או איך להתנהג, אבל אני עדיין אנסה, כי תמיד אמרת שאם לא אנסה לא אדע. תמיד תמכת בנו והראית לנו את הטוב. אני יושב בחדר הישן שלך ולא יודע מה לעשות, אנשים באים לנסות לנחם אבל אני בסך הכול מחכה לחביתה, לסלט ולצחוקים שאתה עושה בכל שבת בבוקר”.

המפכ”ל, יעקב שבתאי, ספד הבוקר לעמיחי. “מערך המתנדבים המפואר של משטרת ישראל פועל בחזית המאבק בפשיעה, בתאונות הדרכים בשמירה על החוק והסדר, ובכל משימות המשטרה והיום איבדנו את אחד המתנדבים הטובים והמובחרים שלנו”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות