“מחזה מופלא: הבן של טומי לפיד, שצעק על אייכלר, מקים לו רשת חינוך”

האם אייכלר יציל את הקואליציה? הפרשן הפוליטי מנתח את הסיכויים: "הח"כ מבעלזא לא יריב עם עם כל המגזר רגע לפני שנראה שהיריב המר בדרכו ליפול"
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ב / 10.06.2022 13:29

האם חבר הכנסת ישראל אייכלר יהיה זה שיציל את הקואליציה? הפרשן הפוליטי עמית סגל מסביר בטורו השבועי המתפרסם היום (שישי) בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ כיצד ראשי הקואליציה חושבים שיצליחו להציל את הממשלה.

“בצר להם נתלים עכשיו ראשי הקואליציה בתקווה קלושה לנס רב שלבי, שבמסגרתו מאזן גנאיים יתפטר, זועבי תלך אחריו ותקנות יו”ש יעברו”.

סגל ממשיך וכותב: “איך? אולי בזכות היעדרות של חבר הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה, שהוצעה לו בפועל הקמה של זרם חינוך חסידי וביטול רפורמת הטלפונים הכשרים”.

“זה עשוי היה להיות מחזה מופלא: הבן של טומי לפיד, שצעק על אייכלר באולפנים, מקים לו רשת חינוך. אבל גם זה לא יקרה. הח”כ מבעלזא לא יריב עם עם כל המגזר רגע לפני שנראה שהיריב המר בדרכו ליפול”

עמית סגל מוסיף כי בנט סבור שהבחירות הבאות ייערכו בחודש מרצ 2023 – “אך הבעיה שלו היא שכל שותפיו חוזים שהפיזור יהיה הרבה יותר מוקדם ופועלים בהתאם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הותר לפרסום: זה החשוד בביצוע עבירות מין בילדים בחינוך החרדי בירושלים מרדכי שולמן, כך לפי החשד, ביצע את העבירות נגד בני 5 אותם לימד בגני ילדים בבירה. הבקשה להתיר את שמו לפרסום התעכבה בשל תקלה טכנית. הוא נעצר לפני חודשיים, ומאז שוחרר בתנאים מגבילים למרות שקשר עצמו לחשדות
    11/06/2022 23:03
    מרדכי
  1. הותר לפרסום: זה החשוד בביצוע עבירות מין בילדים בחינוך החרדי בירושלים
    מרדכי שולמן, כך לפי החשד, ביצע את העבירות נגד בני 5 אותם לימד בגני ילדים בבירה. הבקשה להתיר את שמו לפרסום התעכבה בשל תקלה טכנית. הוא נעצר לפני חודשיים, ומאז שוחרר בתנאים מגבילים למרות שקשר עצמו לחשדות