עמיחי אתאלי כותב לבנט: “זה הזמן לקפל ולמזער נזקים לאומיים”

כתב הכנסת של ידיעות אחרונות כותב לראש הממשלה: "נפתלי בנט היקר, ניסית על בסיס שלל מוטובציות, בחלקן הגדול האמנתי באופן אישי. לפעמים צריך להתבדות על המגרש ולא רק בתיאוריה, לצערנו זה המקרה הפעם - הניסוי נכשל"
חרדים 10
י"א סיון התשפ"ב / 10.06.2022 09:25

עמיחי אתאלי, כתב הכנסת של ‘ידיעות אחרונות’ מפרסם הלילה שורת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו בקריאה לראש הממשלה נפתלי בנט למזער נזקים לאומיים ולפרק את הקואליציה שהקים עם הערבים.

“הדרישה של ג’ידא זועבי מוכיחה שאין שום סיכוי לשותפות פוליטית מהותית בין יהודים לערבים בישראל 2022.

“בהחלט ייתכן שיאיר לפיד היה זורק את זועבי מכל המדרגות, אבל עצם הדרישה שלה – איקרית ובירעם מוכיחה שהמקסימום שלנו (מוכנות להשקיע הון בסגירת פערים אובייקטיביים) הוא פחות מהמינימום שלהם (זכות השיבה).

“כן, מנסור עבאס עושה רושם של בנאדם עם כוונות ורצון כלשהם אבל הוא לא מצליח לספק את הסחורה. זועבי כמייצגת של הצד הפוליטי המתון לכאורה בקרב ערביי ישראל, (תזכורת: היא לא ברע”מ ולא במשותפת) וכשלפיד מכניס אותה לחנות הממתקים ואומר קחי מה בא לך, היא מושיטה יד אל זכות השיבה.

“מכאן תגזרו עצמאית את המשמעויות על חברי המשותפת ורע”מ. שיתוף הפעולה עם הערבים יוכל להמשיך להתקיים כמו שעשו כל ממשלות ממשלות נתניהו האחרונות – תמורת אינטרס הדדי נקודתי. שיתוף הפעולה האסטרטגי נפח הערב את נשמתו לשנים הקרובות.

“נפתלי בנט היקר, ניסית על בסיס שלל מוטיבציות, בחלקן הגדול האמנתי באופן אישי. לפעמים צריך להתבדות על המגרש ולא רק בתיאוריה, לצערנו זה המקרה הפעם – הניסוי נכשל. זה הזמן לקפל את האירוע ולמזער נזקים לאומיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אסור לבנט לעזוב עכשיו...
    10/06/2022 14:23
    לא משנה
  1. מה יהיה עם שיפוץ הבית שלו במיליונים על חשבוננו?
    בנט מושך את שקד ואורבך עוד יום ועוד יום עד שיסיימו את השיפוצים ובינתיים התשלומים לאחים המוסלמים יימשכו ולזועביז ולכל מי שרק יבקש. רק בבקשה תנו לו לסיים לשדוד את הקופה הציבורית.