האמת המחרידה מאחורי גילויו של הצעיר שנמצא על רפסודה בלב ים

נייתן קרמן נמצא על רפסודה בלב ים לאחר שמונה ימים בהם הצליח לשרוד • אמו שהתלוותה איתו למסע הדיג בסירה שרכש לא שרדה את טביעתה • אלא שהאירוע שהתרחש לפני שש שנים פוענח רק כעת לאחר שהאמת המחרידה התגלתה
אליעזר היון
י' סיון התשפ"ב / 09.06.2022 16:18

סיפור מצמרר – ממותחן למציאות: רפסודה ששטה בלב ים, מול חופי האי מרתה’ס ויניארד של מסצ’וסטס, נשאה על גבה צעיר בן 22 בשם נייתן קרמן. ספינת משא שהבחינה בצעיר מיהרה למשותו, וקרמן הנרגש סיפר למציליו כי הוא שט על הרפסודה במשך 8 ימים, לאחר שאמו שיצאה איתו למסע דיג לא שרדה.

סיפורו של קרמן התפרסם, ורבים גילו כלפיו אמפתיה והשתתפות בצער על הטרגדיה שפקדה אותו. בימים שהוא ואמו נעדרו, חיפשה המשפחה המורחבת את עקבותיהם ואמריקנים רבים עקבו בדאגה אחרי גורלם. בראיון שנשא הודה קרמן למציליו ולאזרחים הרבים שגילו כלפיו אמפתיה ודאגה.

כעת, שש שנים לאחר הסיפור, מתגלה האמת המחרידה: נייתן הרג את אמו וגם את אביה – סבו על מנת ליהנות מירושת מיליונים.

הסיפור החל לאחר שנייתן גילה שלסבו יש הון בשווי 27 מיליון דולר. לסב היו ארבע בנות – אחת מהן אמו של נייתן. מאחר שהוא היה היורש היחיד, חישוב מהיר שעשה העלה כי הוא עתיד לזכות בקצת יותר משבעה מיליון דולר במידה והשנים יסולקו מן הדרך.

ראשית הוא רצח את סבו בביתו – רצח שלא פוענח עד היום, ושנה לאחר מכן ארגן לו ולאמו מסע דיג בסירה שרכש.

השנים יצאו למסע אלא שהאם לא ידעה שהסירה מלאה בחורים. את החורים אטם הבן בדבק זמני, וכשהיו בלב ים איפשר למים לחדור לתוכה. עד מהרה החלה הסירה לטבוע והצעיר שהצטייד מראש במזון ומים זינק לרפסודת הצלה שהכין והמתין עד לגילויו על ידי אחד מאניות המשא ששטות באזור.

לאחר קבלת הכסף, התראיין כאמור הצעיר, תיאר את האירועים הקשים שעברו עליו עם מותם של האנשים היקרים לו, והודה למיטיביו.

רק כעבור שש שנים כאמור, הצליחה התביעה בקונטיקט לפענח את הפרשה ולהגיש כנגד הצעיר כתב אישום. אם יורשע ייגזר עליו כפי הנראה מאסר עולם.

בסרטון המצורף, ניתן לשמוע את קרמן האסיר צועק: ‘אני לא אשם’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמאלה מזעזע
    09/06/2022 21:24
    חיה
  1. איך יתכן ממש נורא