השגריר לשעבר פרידמן עקץ את ברק רביד: “ממה פחדת?”

ראש הממשלה לשעבר נתניהו שיתף מאמר שטען כי גנץ ופוליטיקאים נוספים מנעו את החלת הריבונות הישראלית על יו"ש • ברק רביד חזר על הטענה שכתב בספרו - וזכה לעקיצה מדיוויד פרידמן
חרדים 10
י' סיון התשפ"ב / 09.06.2022 15:38

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שיתף בחשבון הטוויטר שלו מאמר שפורסם באתר ‘מידה’ ובו הסבר מדוע בסופו של דבר ממשלת נתניהו לא החילה את הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון.

במאמר נטען, בהתבסס על ספרו של שגריר ארה”ב בישראל בתקופת ממשל טראמפ, כי ליברמן ובנט חברו לגנץ בתקיעת מקלות בגלגלי ‘תכנית המאה’, בניסיון למנוע מנתניהו הישג אלקטורלי.

בתגובה, חזר בפרשן המדיני ברק רביד על הטענה שלו כי פרידמן הטעה את נתניהו, וכי טראמפ מעולם לא נתן אישור לסיפוח.

“אני זוכר איך ישבתי בתדרוך בבלייר האוס ונתניהו אמר ביום ראשון סיפוח כי פרידמן מכר לו לוקשים. ואז חצי שעה אחר כך פרידמן דפק בדלת של הבלייר האוס וסיפר שבעצם היתה אי הבנה ושכל מה שהוא הבטיח כבר לא יקרה. כל גרסה אחרת היא חרטא ברטא ושכתוב של ההיסטוריה”, כתב רביד.

השגריר לשעבר פרידמן הגיב בעוקצנות כלפי ברביד וכתב בטוויטר: “ברק, אתה לא יודע על מה אתה מדבר והנה ההוכחה: כתבת ספר ארוך שמייחס לי מילים ומעשים בלי לנהל איתי אפילו דקה אחת של שיחה כדי לאמת את העובדות. יש לך את מספר הטלפון שלי – ממה פחדת? עיתונות נהדרת!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות