דוד ביטן מזהיר: “אם לא נלך לבחירות, נאבד את זה”

ח"כ דוד ביטן על האפשרות להקמה של ממשלה בראשות נתניהו והליכוד: "אני בעד בחירות, ונגד ממשלה חלופית. אם לא נלך לבחירות, נאבד את זה ולא נעשה את מה שאנחנו רוצים בשלטון"
103FM
י' סיון התשפ"ב / 09.06.2022 09:48


לאחר הפלת חוק התקנות של יו”ש נראה שמצבה של הקואליציה ממשיך להיות בעייתי והאפשרות של בחירות או הקמה של ממשלה חלופית בראשות נתניהו שוב על הפרק. הנושא נידון בימים אלה על ידי חברי כנסת מהאופוזיציה עם חברי כנסת מהקואליציה, בהם ניר אורבך ממפלגת ימינה שבליכוד מנסים לשכנע אותו לפרוש מהסיעה.

ענת דוידוב וטל שלו שוחחו עם ח”כ דוד ביטן מהליכוד על עתיד האופוזיציה ועל השיריונים האפשריים של חברי סיעת ימינה. תחילה התייחס ללחיצת היד בין רעיית רה”מ לשעבר נתניהו שרה, לבין שרת הפנים איילת שקד, והאם ישנה סולחה שתעיד על המשך שיתוף הפעולה בין שקד לליכוד, “לחיצת יד היא לא סולחה, אמרתי לפני חודש מבחינת משפחת נתניהו מוכנים לקבל את איילת שקד אין בעיה. הם מבינים בעיקר בנימין נתניהו מבין שזה דבר שהוא חובה לעשות אם רוצים להתקדם הלאה. הממשלה זו תיפול עוד שבוע או פחות שבוע, הממשלה לא מתפקדת”.

בהמשך אמר כי לא יתמוך בממשלה חלופית, “אני בעד בחירות, ונגד ממשלה חלופית. אם לא נלך לבחירות, נאבד את זה ולא נעשה את מה שאנחנו רוצים בשלטון”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות