בנט: “יכול לעשות מעט מאוד כדי למנוע את התפוררות הממשלה”

ראש הממשלה סבור כי הצליח להוכיח כיצד מדינת ישראל פועלת בצורה נורמלית והסביר מה הוא עושה כדי להמשיך את קיום הממשלה על ידי הגדרת יעדים בני חודש ימים בלבד • "השותפים שלי יודעים שאני מבקש מהם לא להרפות ידיים ולא לחזור לכאוס של בחירות מתמשכות", הוסיף
חרדים 10
י' סיון התשפ"ב / 09.06.2022 07:28

ראש הממשלה נפתלי בנט אומר בראיון לעיתון ‘אקונומיסט’ כי מדובר בממשלה שהוכיחה כי ישראל יכולה להתנהל בצורה נורמלית, למרות שהודה כי אין לו הרבה מה לעשות כדי למנוע את התפוררותה.

בציטוטים מתוך הראיון שפורסמו על ידי ניצן קידר בערוץ 7, אומר בנט: “אני יכול לעשות מעט מאוד כדי למנוע את התפוררות הממשלה. השותפים שלי יודעים שאני מבקש מהם לא להרפות ידיים ולא לחזור לתוך הכאוס של הבחירות המתמשכות”.

הוא הסביר מה יעשה כדי שהממשלה תשרוד, על ידי ניסיון למנוע פירוק בפרק הזמן הקרוב. “אני מקווה שנצליח להמשיך יחד עוד חודש ואז עוד חודש ובכל פעם נצלח יעד. הראינו כיצד מדינת ישראל פועלת באופן נורמלי בשנה האחרונה”.

על הזירה האיראנית אומר בנט כי ההתנהלות של ישראל מול המשטר בטהרן יכולות לקרב אותו לחתימה מחודשת על הסכם הגרעין בנוסח מחמיר, כזה שישראל תוכל לחיות איתו.

בראיון לעיתון ‘אקונומיסט’ העריך בנט כי כלכלת איראן משוועת לחמצן ולהקלה בסנקציות ולדבריו אם ארה”ב תפעל נכון היא יכולה להגיע להסכם שמקפיא את הפיתוח הגרעיני האיראני ללא הגבלת זמן.

על ההתמודדות עם הטרור האיראני אומר בנט: “אנחנו מיישמים את דוקטרינת התמנון. אנחנו כבר לא משחקים עם המחושים, עם הנציגים של איראן: יצרנו משוואה חדשה ואנחנו תוקפים את הראש”.

ניצן קידר מוסיף בערוץ 7 כי בנט כמובן לא מודה במפורש שישראל אחראית לחיסולי הבכירים האחרונים באיראן, אבל מאשר שישראל משתמשת ב”טקטיקות נועזות” במאבק נגד המשטר בטהרן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות