74 ימים להיעדרות הנער החרדי – במשטרה מודים: “אין קצה חוט”

מאז נראה לאחרונה יוצא מציון הרשב"י במיון ויורד להתבודדות בנחל, לא נצפה מוישי קליינרמן שנעדר כבר מזה 74 יום • "יש לא מעט הערכות לגבי גורלו, חלקן לא מאוד אופטימיות", אומר מפקד תחנת המשטרה במודיעין עילית שמציין עם זאת כי ממשיכים לשלוח משלחות חיפושים בסיוע מומחים
חרדים 10
ט' סיון התשפ"ב / 08.06.2022 13:43

הנער בן ה-16 מוישי קלינרמן נעדר מביתו כבר 74 ימים. סנ”צ אלון כלפון, מפקד תחנת מודיעין עילית, הודה הבוקר (רביעי) כי אין התפתחות במאמצים למצוא אותו.

“יש לא מעט הערכות לא אופטימיות, אין לנו קצה חוט”, אמר סנ”צ כלפון בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתוכנית “קלמן ליברמן” בכאן רשת ב.

הוא סיפר: “מוישי יצא מהבית והלך לאירוע במירון יחד עם רב שהוא מחובר אליו. למעשה הוא נעדר מספר ימים לפני שההורים פנו אלינו ומהרגע שקיבלנו את הפניה הוא נראה לאחרונה יורד מהציון במירון להתבודדות בנחל ולמעשה אין לנו עד היום שום בשורה בעניין”.

לדבריו, “יש לא מעט הערכות לגבי גורלו, חלקן לא מאוד אופטימיות. כבר היו מקרים שרק אחרי זמן רב נתקלנו בממצא שהוביל לנעדר. יש חיפושים שנמשכים כל העת וגם אתמול היה חיפוש כזה יחד עם יחידות מיוחדות ומומחים לאיתור נעדרים”.

סנ”צ כלפון ציין כי היו כמה משלחות חיפוש בתקופה המדוברת וכי בחיפושים השתתפו כוחות רבים, בהם מומחים לאיתור נעדרים.

“אנחנו נאחזים בראיות מוצקות שעליהן אנחנו יכולים להישען כשאנחנו ניגשים לחיפוש כזה ומתנהלת חקירה מאוד מורכבת של ההיעלמות”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות