בני ברק: התושבים יקבעו אלו כשלים עירוניים מבקרת העירייה תבדוק

חידוש מרענן בבני ברק: ביוזמת חבר המועצה יעקב וידר - לראשונה תושבי העיר יקבעו אלו כשלים עירוניים מבקרת העירייה תבדוק. אלפי תושבים כבר הצביעו
חרדים 10
ט' סיון התשפ"ב / 08.06.2022 10:55

ביוזמת יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר ועדת הביקורת העירונית, תושבי בני ברק התבקשו לבחור אלו נושאים מבקרת העירייה תהיה מחוייבת לבדוק ולחקור באופן יסודי, ואף לפרסם את הממצאים בדו”ח מפורט.

החוק קובע כי ועדת הביקורת העירונית רשאית לקבוע שני נושאים אותם מבקרת העירייה תהיה חייבת לבדוק. יו”ר הוועדה, יעקב וידר, הודיע כי בכוונתו לכנס את הוועדה כבר השבוע ולעלות את שני הנושאים שיזכו לתמיכה הציבורית הרחבה ביותר.

בפרסום לתושבי העיר כתב וידר, כי “עד היום העסקנים בחרו בחשאי נושאים זניחים לביקורת והמשיכו בחגיגות הבזבוזים, אבל במשמרת שלי כיו”ר ועדת הביקורת את הנושאים לא הם יבחרו – אלא התושבים”

מלבד החידוש המרענן במהלך שמוביל וידר ויקדם את השקיפות בעירייה, הדבר יאפשר הצצה מעניינת לנושאים שמעסיקים את תושבי בני ברק.

בין הנושאים שהתושבים התבקשו לבחור מתוכם היו – התלונות על שוחד ומעטפות, ההזנחה של התשתיות בעיר, שימוש פסול בקרקעות הציבוריות, סגירת רחוב יהודה הנשיא משיקולים זרים, שימוש פסול בכספי ציבור, אפליה במוסדות חינוך, מניעת הקמת מוסדות ממ”ח, העלמות מתקני ספורט למרות התקצוב הממשלתי, היותה של העיר מהמלוכלכות ביותר בישראל, בירוקרטיה עירונית ובדיקת אלפי עובדי העירייה העלומים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מענה למכתבים ומיילים
    09/06/2022 08:02
    ח
  1. אין תשובה למיילים ממחקות בעיריה

  2. כל הכבוד
    09/06/2022 08:10
    אלחנן פלד
  3. סוף סוף
    איפה בוחרים?