יומני שר החוץ: מתחיל לעבוד אחרי 10 ונפגש תכופות עם עיתונאים

בחצי השנה הראשונה לכהונתו, נפגש לפיד עם לפחות 30 עיתונאים ואנשי תקשורת, עם חלקם יותר מפעם אחת • בין היתר נפגש עם עסקנים ומקורבים וכן עם אלדד יניב, אליעד שרגא, נועה תשבי – ואפילו עם ח"כ מהליכוד • וכמה זמן שוחח עם ראש הצוות של ביידן למו"מ עם איראן?
חרדים 10
ט' סיון התשפ"ב / 08.06.2022 07:38

מה עושה ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד? כתב ערוץ 14, גלעד צוויק עיין ביומני הפגישות של יו”ר מפלגת יש עתיד ומדווח כי בחצי השנה הראשונה לכהונתו נפגש לפיד עם לפחות 30 עיתונאים ואנשי תקשורת, חלקם גם יותר מפעם אחת.

כלי התקשורת המועדף על לפיד, לפי יומן הפגישות, הוא חדשות 12. בחודש אחד הוא נפגש 4 פעמים עם אנשי חברת החדשות, זאת מלבד מפגשים נוספים עם שלל כתבים בערוץ במועדים שונים. דנה וייס, נפגשה איתו 3 פעמים.

בנוסף נפגש עם עיתונאים מחדשות 13, והעיתונים ידיעות אחרונות, הארץ וישראל היום. רק לשם השוואה, בכל אותה תקופה, עד סוף 2021, שוחח לפיד 45 דקות במצטבר עם רוב מאלי – ראש צוות המו”מ של ביידן לשיחות הגרעין עם איראן.

עוד מציין גלעד צוויק כי מלבד הפגישות התכופות עם עיתונאים, בולטות השורות הריקות הרבות ביומנו של לפיד. לפיד כמעט אף פעם לא מתחיל את יום העבודה לפני 10 בבוקר, ובימים רבים הוא מסתפק בהיקף שעות מצומצם ביותר, הרבה פחות מהממוצע במשק. שבוע לאחר כניסתו לתפקיד, למשל, הסתפק לפיד רק בארבע שעות עבודה, כולל פגישה עם יועצו הקרוב הלל קוברינסקי.

ניר ברקת היה איש הליכוד היחיד עמו נפגש לפיד. שר החוץ נפגש עם רבים מפעילי השטח של יש עתיד, בכל רחבי הארץ, וראשי ערים ומועצות. בין היתר נפגש עם עסקנים ומקורבים וכן עם אלדד יניב, אליעד שרגא, נועה תשבי ואחרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות