טרגדיה בגן בבאר שבע: בן שנה וחצי נפל ממתקן משחקים ונהרג

אחת המטפלות עוכבה לחקירה • איש הצלה: "לדברי המטפלת, הפעוט נפל בחצר גן ילדים כשטיפס על מתקן ג'ימבורי" • הורה לילד בגן: "לא ענו לנו, אולי הם לא עמדו בלחץ"
חיים טוויל
ח' סיון התשפ"ב / 07.06.2022 15:21

טרגדיה קשה: פעוט בן שנה וחצי נפגע היום (שלישי) אנושות כשנפל ממתקן בחצר המעון בבאר שבע – ונפטר מפצעיו בבית החולים סורוקה.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה פתחו בפעולות החייאה, והוא פונה לבית החולים, שם למרבה הצער לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

אחת המטפלות סיפרה שהתינוק נחבל בראשו ואיבד הכרה, אך לא דימם.

הערכה היא שגובה המתקן שממנו נפל היה בגובה מטר.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, אחת המטפלות בגן הפרטי, שבו כ-10 ילדים, עוכבה לחקירה. במשרד החינוך אומרים כי מדובר בגן שהגיש בקשה לרישיון, אך טרם השלים את ההליך.

יוסי אבוהרון, חובש בכיר במד”א: “ראינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במהירות תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה מאומצות לבית החולים סורוקה כשמצבו קריטי”.

אבי היימן, חובש באיחוד הצלה: “כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה, לאחר שלדברי המטפלת נפל בחצר גן ילדים כשטיפס על מתקן ג’ימבורי. ביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ, שהעבירה אותו במצב אנוש להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה, תוך כדי המשך פעולות החייאה”.

יובל, הורה לילד בגן, אמר ל’כאן חדשות’: “לא אמרו לנו מה קרה, הכול מהתקשורת. לא ענו לנו בגן, אולי הם לא עמדו בלחץ. כולי רועד, לשונאים שלי אני לא מאחל את זה”.

שירן, שגם בנה בגן, הוסיפה: “הצוות פה הוא צוות טוב, תנחומיי להורים, זה עצוב וקשה לכולם. זה מלחיץ, כרגע מי שחשוב זה ההורים, בזה צריך להתמקד, כולנו איתם”.

שוטרים הגיעו אל המעון ופתחו בחקירה.

מדוברות סורוקה נמסר: פעוט בן שנה פונה לחדר הטראומה במלר”ד סורוקה לאחר נפילה בגן ילדים כשהוא במצב אנוש, תוך כדי החייאה. לצערנו למרות מאמצי ההחייאה שנמשכו גם בחדר הטראומה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות