מזהה תהליכים? יאיר גולן ממרצ מעיד: “בנט השתנה באופן מהותי”

סגן השר מהשמאל הקיצוני טוען כי ראש הממשלה "הבין שעתידה של ישראל לא יכול להיות בקיצוניות לאומנית" • מנכ"לית 'ימינה' אחרי התבוסה לקואליציה: סילמן הייתה צריכה חיבוק, צריך להפריש אותה מי
חרדים 10
ח' סיון התשפ"ב / 07.06.2022 09:25

מזהה תהליכים? סגן שרת הכלכלה יאיר גולן ממרצ טוען כי ראש הממשלה נפתלי בנט השתנה ב-12 החודשים האחרונים שעברו מאז הקמת הממשלה.

בראיון שהעניק הבוקר (שני) לרשת ב’ אמר: “אני חושב שבחודשים שהממשלה הזו קיימת בנט השתנה באופן מהותי. בעיניי הוא הבין שעתידה של ישראל לא יכול להיות בקיצוניות לאומנית”.

על הצבעת ח”כ רינאוי-זועבי מסיעתו נגד חוק יו”ש: “היא עשתה טעות. מי שהיה מוכן להצביע בעד הקואליציה היה יכול לראות שהחוק הזה יגיע למליאה. מקווה שבהצבעות הבאות היא תצביע יחד עם הקואליציה”.

אחרי ההצבעה של ח”כ עידית סילמן נגד מינוי מתן כהנא לשר לשירותי דת, בקואליציה מבינים כי הכרזה על סילמן כ’פורשת’, תוביל לפירוק הממשלה באופן ודאי, שכן היא תעבור באופן סופי לאופוזיציה ותתנגד לכל הצעה של הממשלה.

בימינה יסתפקו, ככל הנראה, בהדחתה מתפקיד יו”ר ועדת הבריאות כדי לשמור את האפשרות שהיא תשקול לפני כל הצבעה אם לתמוך או להתנגד.

מנכ”לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין טענה ברשת ב’ כי ח”כ סילמן מחזיקה בדעות שמאל. “אני מכירה את האידיאולוגיה של סילמן, היינו קוראים לה ‘השמאלנית'”.

לדבריה, “עידית סילמן הייתה צריכה חיבוק, אולי לא הייתי שם כדי לתת לה אותו”. כעת, אומרת ויינשטיין, ”צריך להפריש את עידית סילמן מהמפלגה, ובכלל מהחיים הפוליטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות