המשטרה האזינה לשיחה בין פילבר וסגל – אבל לתקשורת לא אכפת

הפרשן עמית סגל עקץ את כלי התקשורת על שתיקתם אל מול האזנת הסתר של המשטרה: ''מזל שההאזנה של המשטרה לשיחות עם עיתונאים נעשתה כדי להפליל את נתניהו. אחרת עוד עלולה הייתה לקום כאן סערה ציבורית"
חרדים 10
ז' סיון התשפ"ב / 06.06.2022 15:07

פרקליטו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד, ערך היום (שני) חקירה נגדית לעד המדינה שלמה פילבר, בדיון על תיקי האלפים בבית המשפט המחוזי בירושלים.

חדד, המייצג את נתניהו בתיקי 2000 ו-1000, החל לחקור את פילבר ולאחריו תעשה זאת עו”ד נוית נגב, המייצגת את מו”ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס – בתיק 2000.

במהלך החקירה הנגדית נחשף תמלול של שיחה שהתקיימה בין פילבר לפרשן הפוליטי הבכיר  עמית סגל – והוקלטה על ידי חוקרי המשטרה בסתר, ללא ידיעת הצדדים.

עמית סגל הגיב לפרסום השיחה ועקץ בחשבון הטוויטר שלו את כלי התקשורת: ”מזל שההאזנה של המשטרה באמצעות תכנת פגסוס לשיחות עם עיתונאים נעשתה כדי להפליל את נתניהו. אחרת עוד עלולה הייתה לקום כאן סערה ציבורית”.

וכך נשמעה השיחה:

”פילבר: המתת ל… התמורה למילצ’ן הוא פה מאוד מאוד חלש, הם לקחו איזה אוסף של דברים ניסו להדביק אותם ביחד ל.. ליפות אותם לשים עליהם מייק אפ, להציג אותם כאיזה מן דרמה.

עמית סגל: אוי טאטע.

פילבר: הרי בסוף עורך דין נורמלי מפרק ראיה, ראיה

עמית סגל: כן.

פילבר: וזה מה שיקרה, שכל ראיה לגופה כשתסתכל עליה, ותסתכל על הפרטים, ותסתכל על ההקשרים, תסתכל על זה, זה זה לא.

עמית סגל: טוב, מעניין, מה אני אגיד לך, לא נמות משעמום.

פילבר: לא, אבל אההה… אתה צודק באמת שהתסבוכת פה ב.. היא מאוד מאוד קשה

עמית סגל: מה, של ביבי.

פילבר: לפרקליטות, לא לא מה פתאום, אני חושב שלא לביבי, לפרקליטות, כי העסק פה הוא כולו אפור, מכל הדברים הוא מאוד אפור, אם מנסים לייצר דרמה דרך הכותרות כמובן, דרך האריזה, דרך ה… דרך הרמיזות אתה יודע הם נותנים לזה, הם נותנים לזה כאילו, מכתיבים את זה בכל מיני כותרות שהכותרות מנסות לתת פרשנות, אבל זה פרשנות משפטית שלהם

עמית סגל: כן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות