נלחץ? ליברמן: נתניהו וחבריו הם אנשים בלי מצפון ובלי קווים אדומים

אריה ריבקינד
|
ז' סיון התשפ"ב / 06.06.2022 10:57
שר האוצר תוקף את התנגדות הליכוד לחוק יו”ש: “מי שמכיר את העובדות, לא מופתע אלא יודע שההתיישבות והמתיישבים מעולם לא עניינו את נתניהו” • “קורא לראשי ההתיישבות ביו”ש להגיע היום לכנסת ולדרוש מנתניהו וחבריו ומסמטוריץ ואנשיו להצביע בעד”

יו”ר ישראל ביתנו בלחץ? השר אביגדור ליברמן, תוקף את החלטת האופוזיציה והליכוד שלא לתמוך בהארכת חוק התקנות הפליליות ביהודה ושומרון.

“נתניהו וחבריו הם אנשים בלי מצפון ובלי קווים אדומים. האסטרטגיה שלהם כפי שנחשפה לא מזמן היא שלטון בכל מחיר – נשים מוכות, נכים, וחיילים – זה פשוט לא מעניין. וכפי שכולנו רואים היום גם מפעל ההתיישבות והמתיישבים פשוט לא מעניינים אותם – למען השלטון מותר הכל, גם להפקיר את המתיישבים”.

ליברמן הדגיש:  “מי שמכיר את העובדות, לא מופתע אלא יודע שההתיישבות והמתיישבים מעולם לא עניינו את נתניהו”.

לטענת שר האוצר, כאשר היו עלו ההבטחות להחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן, “אנחנו בישראל ביתנו, התייצבנו מיד ואמרנו בצורה ברורה וחד משמעית שלמרות שאנחנו באופוזיציה נצביע בעד החלת הריבונות ודרשנו מנתניהו להביא את זה להחלטת הכנסת, אך באופן לא מפתיע בכלל, כמובן שגם הפעם האיש ברח ולא העלה את הנושא להצבעה.

“אני קורא לראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון להגיע היום לכנסת ולדרוש מנתניהו וחבריו ומסמטוריץ ואנשיו להצביע בעד התקנות ביו״ש. בנוסף אני מזמין אתכם לשבת במליאת הכנסת בזמן ההצבעה ולהסתכל לכל אנשי הליכוד והציונות הדתית בעיניים ולראות איך הם מצביעים”.