אזלו הכרטיסים: שידור חי ב’חרדים 10′ מהכנס בראשות הגר”ש אלתר

בבנייני האומה בירושלים יתקיים הערב הכנס ההיסטורי - מעמד ה'הכנה לקבלת התורה', בראשות ראש הישיבה מגור, הגר"ש אלתר • לאחר שאזלו הכרטיסים, האירוע כולו יועבר בשידור חי בחרדים 10 - החל מהשעה 21:00 בערב
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ב / 02.06.2022 15:02

המעמד ההיסטורי שיתקיים הערב (חמישי) בבנייני האומה בירושלים, בראשות ראש הישיבה מגור, הגר”ש אלתר, הפך לשיחת-היום במגזר החרדי, ואלפים רבים פשטו בימים האחרונים על מוקדי חלוקת הכרטיסים לאירוע הגדול.

בקהילת הגר”ש אלתר לא ציפו לביקוש בסדר גדול כזה, וגילו כעבור ימים ספורים כי אזלו כליל הכרטיסים לאירוע.

בעקבות כך, מארגני האירוע החליטו להיענות לזרם הפניות שביקש להעביר את המעמד בשידור חי, לטובת רבבות מכל החוגים והעדות, המבקשים לשמוע את המשא המרכזי של ראש הישיבה הגר”ש אלתר.

אתר ‘חרדים 10′ יעביר את האירוע בשידור חי, החל מהשעה 21:00 בערב, במהלך כל שעות הכנס.

מעמד ה’הכנה לקבלת התורה’ יתקיים באולם המרכזי במרכז הקונגרסים – בנייני האומה, ובמרכזו ישא דברים ראש הישיבה מגור הגר”ש אלתר.

במסגרת ההכנות לאירוע נשכרו שירותיה של חברת ההפקות היוקרתית ‘דיימונד’, בניצוחו של מאיר מרגלית.

בקהילת הגר”ש אלתר מדווחים כי אזלו כל הכרטיסים  למעמד ה’הכנה לקבלת התורה’. מוקדי חלוקת הכרטיסים הוצבו בשורה ארוכה של ריכוזים חרדיים ברחבי הארץ, כולל ערים ויישובים עם אפיון ליטאי-ספרדי בולט.

בקהילת הגר”ש אלתר מציינים גם, כי “למעמד הגדול אין שום קשר לאירועים בשבועות האחרונים. המעמד תוכנן כבר לפני זמן רב, וזאת, לאור הביקוש הגדול בקרב קהילות ישראל מכל החוגים והעדות לשמוע את שיעוריו של ראש הישיבה הגר”ש אלתר.

“היות ובית המדרש של הקהילה צר מהכיל את כל מבקשי ה’, החלטנו לאפשר לראשונה לכל עם ישראל ליהנות מנועם זיו אמירותיו של ראש הישיבה בענייני חג השבועות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ר' שאול אלתר
    02/06/2022 17:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל הכבוד לאתר חרדים 10
    כך נוכל לצפות מהבית