לאחר הביקורת הקשה: דגל אש”ף הוסר מהבניין מעל נתיבי איילון

ארגון 'מחזקים' יצא בקמפיין ותלה דגל ענק של ישראל לצד דגל אש"ף תחת הכיתוב "נועדנו לחיות יחד" • ראש העיר רמת גן: "חברת הפרסום קבלה את העמדה שהשלט פוגעני ועדכנה אותנו שהשלט של דגל פלסטין יוסר מיידית"
אריה ריבקינד
ב' סיון התשפ"ב / 01.06.2022 16:34

ארגון ‘מחזקים’ פרסם הבוקר (רביעי) במתחם הבורסה ברמת גן שלט עם דגל ישראל לצד דגל אש”ף, עם הכיתוב “נועדנו לחיות יחד”.

השלט פורסם במחאה על כוונת הקואליציה לאפשר חופש הצבעה על החוק של ח”כ אלי כהן מהליכוד, שיאסור על הנפת דגלי אש”ף במוסדות חינוך.

תליית השלט עוררה סערה -ולאחר מספר שעות החליטו מציבי הקמפיין להסיר את דגל אש”ף בעקבות הביקורת החריפה,  ולהותיר רק את דגל ישראל תלוי.

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן כתב בדף הפייסבוק שלו: “חברת הפרסום קבלה את העמדה שהשלט פוגעני ועדכנה אותנו שהשלט של דגל פלסטין יוסר מיידית. בזמן שנאבקנו להורדתו הצבנו ממש לידו דגל ישראל ענק עם סמלי כוחות הבטחון ועירית ר”ג”.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לתליית השלט: “תחת ממשלת ההונאה והחולשה של בנט-לפיד-רע”מ והמשותפת, ואחרי הסתה בלתי פוסקת של אבו מאזן בחודשים האחרונים, דגל אש”ף מונף היום בענק באיילון. הליכוד דורש מראש עיריית רמת גן כרמל שאמה לפעול מיד כדי להסיר את החרפה הזאת עוד היום. הליכוד ימשיך לפעול בכל דרך כדי להחליף במהירות את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה בתומכי טרור בממשלה לאומית חזקה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות