“מזעזע, נתפר ברשלנות”: הפרשן עמית סגל על הדרמה בתיק 4000

הפרשן הפוליטי הבכיר על קריסת תיק 4,000: "אני חושב שקמו כאן עורכי דין בבוקר שטקס החלפת ראש ממשלה גרם להם לקבל החלטות…" • "בנט עבר תהליך של בלפוריזציה. אתה שומע ממנו וגם מסער טקסטים שהיית שומע ממפגינים על מדרכות בלפור"
חרדים 10
א' סיון התשפ"ב / 31.05.2022 12:06

דרמה במשפט נתניהו: שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים דחו הבוקר (שלישי) את בקשת פרקליטות המדינה לתקן את כתב האישום בתיק 4000 בנוגע למועד ‘פגישת ההנחיה’ –  הפגישה בה לטענת התביעה נתניהו הנחה את שלמה פילבר להיטיב עם בזק.

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, אמר בתכנית ‘פתחי וזמרי בעם’ ברדיו ‘גלי ישראל’: “זו דרמה אדירה, אבל בפרקליטות לא צריכים להיות מופתעים. הם הרי כבר לפני חצי שנה הסכימו לעסקת טיעון בה היו דיבורים על וויתור על סעיף השוחד”.

‏הוא הוסיף: “מה שמזעזע פה זה, שחקירת נתניהו מהרגע הראשון – זה אירוע מגה-ישראלי ציבורי, שבלעדיו לא היינו בארבע מערכות בחירות, ונתניהו עד היום ראש ממשלה. אני חושב שאף אחד מהם לא טרח לבדוק אם בכלל פגישת ההנחיה התקיימה או לא התקיימה…”

על תיק 4,000 אמר: “אני אמרתי את זה כבר מזמן – אני חושב שבלשון המעטה אני ספקן לגבי סיכויי הרשעה בתיק הזה והוא נתפר ברשלנות רבתי, ולכן אני חושב שיש לנתניהו קייס מאד משמעותי מהותי, יותר מזה – אני חושב שקמו כאן עורכי דין בבוקר שטקס החלפת ראש ממשלה גרם להם לקבל החלטות…”

הפרשן הוסיף וטען: “בנט עבר תהליך של בלפוריזציה. אתה שומע ממנו וגם מסער טקסטים שהיית שומע ממפגינים על מדרכות בלפור לפני שנה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות