איך הופכים תחביב למקור הכנסה?

איך אנחנו יכולים להגדיל את ההכנסה הפנויה שלנו? האם יש צורך להחליף או למצוא עבודה חדשה? • הכל על הפלטפורמה של פרופינדלר
תוכן שיווקי
א' סיון התשפ"ב / 31.05.2022 10:55

שלום לכולם,

היום אני רוצה לדבר איתכם על איך להגדיל את ההכנסה הפנויה שלנו בצעד מאוד פשוט. דרך אחת היא ללכת בהפוך על הפוך ולהקטין את ההוצאות החודשיות שלנו.

אנחנו יכולים לחסוך בחשמל, לקנות מצרכים ביותר זול וכדומה. אבל לפעמים גם זה לא מספיק ובשביל זה קיימת דרך אחרת עליה אני רוצה להרחיב: להפוך את מה שאנחנו טובים בו ונהנים לעסוק בו למקור הכנסה חדש.

מציאת התחביב שלנו

נגיד שאנחנו אוהבים להרכיב דברים בבית. להבריג נורות, לתלות תמונות, לצבוע קירות ולקדוח חורים למדפים. בקיצור יש לנו ידיים טובות. אנחנו יכולים להציע את הכישרון שלנו לשכנינו באזור מגורינו.

מה בנוגע לסריגת סוודרים, כובעים או כיפות? השגחה על הילדים? בישול? ניקיון? חשמל? אינסטלציה? מחשבים? תיקון מכוניות? רו”ח? עו”ד? שיעורי בר מצווה? יש המון דברים שאנחנו טובים בהם, כל אחד ואחת עם התחביב והכשרון שלהם. מה שחשוב הוא שאנחנו טובים במה שאנחנו עושים ונהנים לעשותו.

ברגע שמצאנו את הדבר שאותו אנחנו אוהבים לעשות ואנחנו יודעים שאחרים יכולים להיעזר בנו בשבילו, אנחנו יכולים להמשיך לשלב הבא ולהפוך את תחביבנו למקור הכנסה.

הפיכת התחביב למקור הכנסה

בכדי להפוך את התחביב שלנו למקור הכנסה יש צורך בפלטפורמה שתקשר בינינו לבין שאר העולם או השכונה במקרה שלנו. בדיוק לפינה הזאת נכנסת הפלטפורמה האידיאלית להצעת שירותים קטנים כגדולים באזור מגורינו: פרופינדלר.

בפרופינדלר אנחנו יכולים לפתוח פרופיל בפחות מדקה וכבר כל מי שיחפש שירות מהסוג שאנחנו מציעים באזורינו יכול למצוא אותנו וליצור איתנו קשר. בפרופינדלר ניתן להציע כל תחביב וכשרון שעולה על דעתינו. אם הוא חסר ניתן לפנות אל האתר והוא יתווסף.

יתרון הנוסף של פרופינדלר הוא לוח העבודה. ברגע שנכנסות בקשות עבודה הן מוצגות בלוח העבודה וכל מה שצריך זה להקליק על כפתור אחד על מנת לקבל או לדחות אותן. הכל נעשה בצורה מאוד פשוטה ואינטואיטיבית ולכן חוסך המון זמן וגם כסף שאילולא פרופינדלר היה צריך להשקיע בפרסום ובארגון העבודות. בעלי מקצוע יכולים אפילו לשלוח ללקוחותיהם חשבוניות דרך המערכת. פרופינדלר ממזערת למעשה את המשרד אל תוך הסלולרי שבכף היד שלנו.

איפה הקאץ’ אתם שואלים? אין.

לא רק ש-היתרונות של פרופינדלר לא קיימים בפלטפורמות אחרות, ההכנסות של פרופינדלר מגיעות מפרסומות כך שבאפשרותה להציע הכל לגמרי בחינם.

בנוסף פרופינדלר לא מתערבת במה שאנחנו עושים, לא מכתיבה לנו תחת אילו תנאים עלינו לעבוד ולא כובלת אותנו בהסכמים שונים ומשונים. אנחנו אדונים לעצמנו. אם טוב לנו, נשתמש בפלטפורמה. אם לא, נפסיק. אין כאן שום התחייבות, עלות או סיכון מצידנו.

סיכום

הפיכת התחביב או הכישרון שלנו למקור הכנסה נוסף הוא דבר פשוט ביותר בעזרת הפלטפורמה של פרופינדלר. אנחנו לא מתחייבים לכלום מלבד השקעה של דקה אחת לרישום למערכת ולביצוען של העבודות שבחרנו על הצד הטוב ביותר.

זאת אומרת שבהשקעה מינימלית אנחנו יכולים להגדיל בצורה משמעותית את הכנסתנו הפנויה ולכן הרישום לפלטפורמה מומלץ ביותר לכל מי שחפץ במקור הכנסה נוסף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות