טרגדיה: הראש של פעוט נתקע בין סורגי הלול – והוא נחנק ונפטר

ראש הפעוט נתקע בין סורגי הלול בו שהה ביישוב מצודות יהודה שבדרום הר חברון • חובש מד"א שהגיע לזירה: "כשהגעתי ראיתי את התינוק בזרועות בני המשפחה - הוא היה ללא נשימה וללא דופק" בבית החולים סורוקה נקבע מותו
חיים טוויל
א' סיון התשפ"ב / 30.05.2022 21:35

פעוט בן שנה נחנק אחר הצהריים (שני) לאחר שראשו נתקע בין סורגי הלול בו שהה בביתו שביישוב מצודות יהודה בחבל יתיר  שבדרום הר חברון.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בבית החולים המשיכו הרופאים בניסיונות ההחייאה, אך למרבה הצער לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד”א, ידעיה שרחטון, סיפר: “כשהגעתי ראיתי את התינוק בזרועות בני המשפחה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי לבית החולים כשמצבו אנוש”.

מבית החולים סורוקה נמסר: “פעוט בן חצי שנה מדרום הר חברון פונה למלר”ד ילדים בסורוקה, כשהוא מחוסר הכרה ותוך כדי פעולות החייאה. לצערנו, חרף פעולות החייאה נוספות שבוצעו בחדר ההלם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו”.

מועצת הר חברון פרסמה הודעה בה נכתב: “ראש המועצה יוחאי דמרי ותושבי המועצה האזורית הר חברון, אבלים ומשתתפים בצערה של המשפחה על פטירת בנם בנסיבות טרגיות. המועצה מלווה את המשפחה בשעותיה הקשות ותתמוך בה ככל שתידרש יחד עם צוותי החירום, העובדים הסוציאלים ושאר הגורמים הרלוונטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות