עמוס שוקן השתלח: “חובשי הכיפות הם נשאי המחלה הקשה ביותר”

עמוס שוקן מאשים את חובשי הכיפות בנשיאת "מחלה קשה, שנותנת ליהדות דמות של מפלצת" • ח"כ סמוטריץ: "עמוס, השתחררנו מהצורך לקבל ממך ומשכמותך ציונים. אנחנו נמשיך מכאן" • ח"כ אוריאל בוסו: "גם ראש ממשלה עם כיפה שמשרת את השמאל על מלא לא משביע אתכם?"
אבי כץ
כ"ט אייר התשפ"ב / 30.05.2022 14:22

עמוס שוקן, מו”ל עיתון ‘הארץ’, כינה היום (שני) את ציבור חובשי הכיפות “נשאי מחלה”, שלדבריו עלולה להעניק ליהדות “דמות של מפלצת”.

“פעם השמאל הקים את המדינה וחובשי הכיפות היו אנשים נורמליים ונתנו לשמאל סיוע”, כתב שוקן במהלך עימות בטוויטר. “היום חובשי הכיפות הם נשאי המחלה הקשה ביותר שעלולה להרוס את היהדות, ולתת לה דמות של מפלצת”.

בהמשך כתב: “הדוסים היום זאת שום קוממיות (שהיתה לפניהם) אלא מחלה קשה של אקסקלוסיוויות מתנשאת, יהירה וגזענית של יהודים (הכללה כנראה שלא מוצדקת לכולם, אבל בהחלט מוצדקת לגבי החלק שיש לו משמעות פוליטית)”.

יו”ר ‘הציונות הדתית’, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הגיב: “כשהציונות הדתית היתה ילד המחמד ש’העניק סיוע’ לאדוני הארץ בשמאל היא היתה סבבה, אבל כשהשמאל התעייף והלך לאיבוד בדרך והציונות הדתית ממשיכה במקומו לשאת את הציונות על כתפיה, אז היא נושא מחלה קשה. כמה התנשאות.

“עמוס, השתחררנו ברוך השם מהצורך לקבל ממך ומשכמותך ציונים. אנחנו נמשיך מכאן”.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס: “גם ראש ממשלה עם כיפה שמשרת את השמאל על מלא לא משביע אתכם?”

איש התקשורת ינון מגל: “ואחר כך האנשים האלה ידברו בהתנשאות על הסתה, ועל לה פמליה ולהב”ה, ולמי מותר להניף דגל ישראל ולמי אסור. ויכתבו מאמרים בעברית יפה על החברה הישראלית וכמה היא מדרדרת. אבל בפנים בפנים, הם יודעים את האמת”.

ואחד הגולשים הגיב: “מעדיף אלף חובשי כיפות נושאי ״מחלה קשה״,על מו״ל אחד אוטואנטישמי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שוווווקקקקרןןןןן
    30/05/2022 14:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. נו עיתון לאנשים חושבים? יותר נראה חזירים חושבים אישפוז דחוף בבית משוגעים יחד עם בר לב.