השבוע: 1,000 תושבים חדשים נכנסים לשכונה החרדית בנוף הגליל

שכונת הר יונה ג' מתרחבת: כאלף תושבים חדשים מצטרפים בימים אלה לשכונה החרדית בנוף הגליל •  הונפקו היתרי בנייה ל-150 דירות חדשות, המיועדות למשפחות מערלוי • ראש העיר רונן פלוט: "נדאג לכל צרכיהן של המשפחות החדשות"
יוני גרין
כ"ט אייר התשפ"ב / 30.05.2022 18:54

קרוב ל-1,000 תושבים חרדים מצטרפים השבוע לקהילה החרדית בנוף הגליל, כאשר בימים אלה מקבלים 200 משפחות שרכשו דירות בשכונת הר יונה בעיר, טופס 4 לאכלוס הדירות החדשות.

נציגי עיריית נוף הגליל, העומדים בקשר עם בעלי הדירות, עדכנו את התושבים החדשים על השגת אישור האכלוס, בהן יתגוררו משפחות עם ילדים לצד זוגות צעירים ממגוון קהילות חרדיות – המצטרפים לסיפור ההצלחה של שכונת הר יונה ג’.

כניסת המשפחות החדשות מעלה את מספר התושבים בשכונה ליותר מ-2,500 נפש, מתוכם כ-900 ילדים ותינוקות.

בעיריית נוף הגליל נערכים לקליטת המשפחות החדשות גם בתחום החינוך – בגני הילדים ובבתי הספר הפועלים בשכונה.

ראש העיר רונן פלוט אמר: “אנו נדאג לכל צרכיהן של המשפחות החדשות. נקבל את פניהן בברכה ובזרועות פתוחות”.

לצד טופסי האכלוס, הונפקו אתמול גם היתרי בנייה ל-150 דירות חדשות המיועדות למשפחות מחסידות ערלוי, המתעדות להעתיק את מקום מגוריהן לשכונה החרדית המתרחבת בעיר.

ראש העיר רונן פלוט ומ”מ ראש העיר אלכס גדלקין, המכהן בתפקיד יו”ר הוועדה לתכנון ובנייה, מסרו את היתרי הבנייה לנציגי קהילת ערלוי במהלך מפגש חגיגי שהתקיים בלשכתו.

מטעם השניים נמסר: “אנו שמחים ומברכים על צמיחתה של השכונה החרדית והביקוש הגבוה לדירות מכל רחבי הארץ. הדירות בשכונה נחטפות כמו לחמניות טריות בשוק”.

נציגי קהילת ערלוי ציינו במעמד קבלת ההיתר את מקצועיותם וזריזותם של עובדי העירייה וסיכמו את הביקור המרגש: “זהו יום חג בשבילנו. שמחים לבוא ולהצטרף להצלחה ולפריחה המדהימה של העיר נוף הגליל ולתרום לשגשוג ההתיישבות היהודית בעיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות