לאחר התקרית עם מירי רגב: בליכוד מחפשים רעיון איך למנוע הדלפות

בליכוד מחפשים פתרונות להדלפות מתוך ישיבות הסיעה - שגורמות מבוכה למפלגה • אלא שמעבר להצעה לאסוף את הטלפונים הניידים של חברי הכנסת, מהלך שכבר נכשל בעבר, נראה כי הם מתקשים למצוא תשובה
אריה ריבקינד
כ"ח אייר התשפ"ב / 29.05.2022 20:24

שבוע אחרי הדלפות ההקלטות מהתבטאויותיה המביכות של מירי רגב,  בליכוד חושבים כיצד למנוע מקרה נוסף של הקלטות והדלפות.

לפי דיווח של יהודה שליזינגר ב’ישראל היום’, אחת האפשרויות שעלתה היא לאסוף את הטלפונים הניידים של כל משתתפי הישיבה. אולם, גורמים בכירים בליכוד טענו כי זה לא פותר את הבעיה שכן בעבר כבר ניסו לאסוף את הטלפונים – אך עדיין פורסמו הקלטות מתוך הישיבה.

בכירי המפלגה רוצים לעשות משהו, אך לפי שעה לא עולה בידם מהלך שיסייע.

מה שכבר ברור: בישיבת הסיעה הקרובה אין נושאים רגישים ומחלוקת פנימית על סדר היום. גם מנהיג המפלגה, בנימין נתניהו, נוהג בזהירות יתר בישיבות הללו כך שלהערכת אנשי הליכוד לא צפויות התבטאויות דרמטיות.

את עיקר הסערה עוררה בשבוע שעבר ההקלטה של מירי רגב, שהביעה התנגדות לתמיכה בחוק ‘ממדים ללימודים’ – ואמרה בסיעה: “אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים או על נשים מוכות כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים ‘עם החיילים למה לא?'”.

בסקר של חדשות 12, נשאלו הנסקרים: האם ההתבטאות הזו של רגב מסייעת או מזיקה לליכוד? 73% השיבו שהיא מזיקה ו-9% השיבו שהיא מסייעת. גם בקרב מצביעי הימין, 71% אומרים שהאמירה של רגב מזיקה לליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות