ח”כ אורית סטרוק בהלם: “אני לא מבינה מאיפה מגיעה אכזריות כזו”

ח"כ אורית סטרוק שוהה בבית החולים ליד מיטת בנה שנפצע מיידוי אבנים: "הוא איבד את השליטה ברכב ואיבד את ההכרה" • "זו פציעה בראש שזה לא דבר פשוט"
חיים טוויל
כ"ד אייר התשפ"ב / 25.05.2022 11:58

חברת הכנסת אורית סטרוק שוהה בבית החולים תל השומר ליד מיטת בנה ידידיה, שהוא ושניים מילדיו נפצעו אמש (שלישי) באורח בינוני וקל מיידוי אבנים של מחבלים באזור חווארה.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

“אני לא מבינה מאיפה מגיעה אכזריות כזו”, אמרה סטרוק. “האבנים ניפצו את שמשת הרכב ופגעו בבן ובבנו הקטן שישב מאחוריו. כתוצאה מכך הוא איבד את השליטה ברכב ואיבד את ההכרה”.

היא סיפרה כי נכדיה ישתחררו ככל הנראה מבית החולים היום, אך הטיפול בבנה יארך זמן. “זו פציעה בראש שזה לא דבר פשוט”.

בהמשך היא יצאה  מבית החולים  להצבעות בכנסת: “בדרך מתל השומר להצבעות בכנסת. להצלת המדינה היקרה שלנו מממשלה מסוכנת שמקבלת הנשמה מפה-לפה מהאויבים שלנו, תומכי המחבלים שניסו לרצוח את בני ונכדי הקטנים.

“תודה לה’ יתברך שאנחנו בבית חולים ולא בבית קברות (זה מה שהמחבלים רצו)? תודה לכל מי שמתפלל, אנא המשיכו: ידידיה משה בן אורית מלכה”.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, הגיב: “דם יהודי נשפך שוב ושוב בשומרון, ומה הממשלה עושה? מפנה את חומש. הממשלה הזו מאבדת את ההרתעה שוב ושוב, והיא חייבת להתעשת. הממשלה הזו נכשלת בביטחון, נכשלת בהתיישבות ואנחנו נחליף אותה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות