גפני מעודד: “כולנו מיכאל ביטון!” • סמוטריץ’: “קם צדיק אחד בסדום”

ח"כי האופוזיציה מריעים ליו"ר ועדת הכלכלה - שהודיע כי לא יצביע עם הקואליציה, בגלל ההתנכלות לחרדים ולפריפריה • מקלב: "משקף שליחות ציבורית אמיתית מהי" ח"כ אופיר כץ: בקואליציה הזאת - כבוד מלכים לרע"ם ומרצ, התעלמות מוחלטת מחבר כנסת מזרחי מהפריפריה"
אריה ריבקינד
כ"ד אייר התשפ"ב / 25.05.2022 11:31

ההודעה של יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ מיכאל ביטון, כי בעקבות אי שיתוף פעולה עם משרדי התחבורה והחקלאות, יפסיק להצביע עם הקואליציה, למעט בהצעות אי אמון – מטלטלת מחדש את הממשלה.

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, הגיב על ההודעה: “הפגיעה של הרפורמות בשכבות החלשות היא קשה מנשוא. אנחנו תומכים בח”כ מיכאל ביטון במאבקו הצודק למען השכבות החלשות. כולנו מיכאל ביטון!”

חבר ועדת הכלכלה, ח”כ אורי מקלב, אמר לאחר הודעת יו”ר הוועדה: “ח”כ ביטון משקף שליחות ציבורית אמיתית מהי, תוך שהוא דואג לחלשים לפריפריה ולקשישים, ועושה את עבודת הציבורית בצורה הטובה ביותר, לאחר שמשרדי הממשלה אינם נותנים תשובות. הכנסת היא הריבון ולא הממשלה”.

ח”כ יצחק פינדרוס הצטרף גם הוא לברכות: “מברך את ידידי, איש הפריפרייה והעם, איש ציבור הקשוב באמת לצרכיו, על מאבקו העיקש לבלימת הרפורמה ההרסנית והפוגענית בשכבות החלשות שמוביל שר האוצר ליברמן”.

ח”כ יעקב אשר: “מילון מעודכן לקואליציית בנט-לפיד. זועבי דורשת תקציבים עבור נצרת, כפר קאסם וכפר כנא – ‘צרכים אמיתיים’. מיכאל ביטון שדואג לשכבות החלשות של בית שאן ודימונה – ‘סחטנות של עריק’. מקומם!”

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, חיזק: “בקואליציה מופקרת הנכנעת שוב ושוב לסחטנות התנועה האיסלאמית, זועבי והמשותפת, ועושקת מיליארדים מאזרחי ישראל ומעבירה לתומכי הטרור. קם צדיק אחד בסדום ואומר עד כאן! די להתעמרות בשכבות החלשות. תחזקנה ידיך מיכאל”.

ח”כ אופיר כץ מהליכוד בירך: “מאבק מוצדק ביותר של ח”כ ביטון, שרת התחבורה מרגע כניסתה לתפקיד רומסת את הפריפריה והחלשים. זו המהות של הקואליציה הזאת – כבוד של מלכים לחברי הכנסת של רע”ם ומרצ, והתעלמות מוחלטת מחבר כנסת מזרחי מהפריפריה”.

ח”כ מיקי זוהר: “בלי שום קשר לפוליטיקה, ברכות למיכאל ביטון שמראה למירב מיכאלי את מקומה. ההתנשאות שלה כלפיי אנשים מסוימים פוגעת בכל אזרחי ישראל בסופו של יום”.

מנגד,  גורמים בקואליציה זעמו על גנץ: “מתחת לאף שלו גדל עוד עריק שסוחט את הקואליציה. אין הסבר אחר להתנהלות של מיכאל ביטון, אלא אם כחול לבן סגורה בדיל עם הליכוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ושוב אותה חבורת טיפשים שהופכים משאלת לב למציאות
    25/05/2022 22:10
    שאול א.
  1. כל הפרשנים רצו לדבר על “דרמה פוליטית” כאשר חברת הכנסת ממרץ עשתה קולות של פרישה. למרבה הצער אפילו עמית סגל נכשל בהבנה של המהלך.
    אלא שכל הסימנים הצביעו על תרגיל קטן של סחיטה פוליטית. היה ברור מההתחלה שאין כל איום אלא בסך הכל דרישה לקבל תמורה לצרכים פוליטיים.
    גם כאן זה בדיוק מה שיקרה. לכולם יש מחיר גם לח”כ הזה.
    מוטב לאופוזיציה לא לרוץ לחייט לתפור חליפה.