‘ניסו לרצוח אותם!’: בנה ונכדיה של אורית סטרוק נפצעו בפיגוע אבנים בחווארה

הבן של אורית סטרוק סטה עם רכבו בשל האבנים שיידו לעברו פורעים ערבים באזור מחסום חווארה • הוא מאושפז בטיפול נמרץ עם שברים בגולגולת • שני ילדיו נפצעו בינוני וקל • זמן קצר לפני כן נפצע קל יהודי מאבנים שיידו ערבים בבנימין.
חיים טוויל
כ"ד אייר התשפ"ב / 25.05.2022 08:18

הטרור בכבישים: חמישה רכבים ישראלים נפגעי הלילה (רביעי) מיידויי אבנים שיידו לעברם פורעים ערבים בכפר חווארה בשומרון. אחד מכלי הרכב ביצע תאונה לאחר שנהגו, בנה של חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית, איבד שליטה כתוצאה מיידויי האבנים לעברו.

הבן,  בן 24, ושני ילדיו הקטנים, נכדיה של הח”כ, נפצעו בתאונה.

חובשים ופראמדיקים העניקו העניקו להם טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון את האב בן 24 עם חבלת ראש במצב בינוני, פעוט כבן שנתיים וחצי במצב בינוני עם חבלת ראש, וילדה כבת 4 וחצי במצב קל.

סטרוק כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “ערבים ניסו לרצוח את הבן והנכדים הקטנים שלי בחווארה!!”.

כמה דקות קודם לכן, יהודי בן 68 נפצע באורח קל, עם פציעות בפנים ובגפיים מאבן ומרסיסי זכוכיות של השימשה הקידמית שנופצה,  מאבנים שיידו ערבים על רכבו בכביש 60 ליד שילה, באזור הכפר סינג’יל.

הפצוע טופל ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הנוסעים דיווחו על האירוע למוקד בנימין שהקפיץ למקום את כוחות הצבא.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: “מדינת ישראל לא עומדת במשימה פשוטה וכל יום אנו סופגים אבנים שמטרתן להרוג אותנו. הטיפול הסלחני, מדיניות ההכלה והרצון לשקט מזויף מתנפצים לנו על שמשות הרכבים, פוצעים ומסכנים אותנו. הדרג המדיני החליט לאפשר לזה לקרות במקום לגדוע ביד ברזל את הטרור הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות