‘נכין לכם תאים בשירותים, אתה מיקי מאוס’: המופע של אמסלם • צפו

ח"כ דודי אמסלם תקף בנאומו במליאה בחריפות את האופוזיציה ואת יו"ר הכנסת מיקי לוי: "אתה עבד נרצע. המאסת את עצמך עלינו. לא הייתי קורא לך מיקי לוי אלא מיקי מאוס. מי אתה שלא תיתן לליכוד לנהל את ישיבת הסיעה? זאת כנסת של אבא שלך? מי אתה? תראה איזה איש נמוך אתה"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התשפ"ב / 24.05.2022 10:26

על רקע חילוקי הדעות בין הקואליציה לאופוזיציה סביב הצעת חוק ‘ממדים ללימודים’, הפך הדיון במליאה לסוער במיוחד – בטרם הושגה ההסכמה על הצעתו של השר בני גנץ.

ח”כ דודי אמסלם תקף בנאומו במליאה בחריפות את האופוזיציה ואת יו”ר הכנסת מיקי לוי, על רקע החלטת מנכ”ל הכנסת לאסור על סיעת הליכוד להשתמש באולם ‘ירושלים’, משום שלפני שבוע חברי הכנסת שלמה קרעי ואמיר אוחנה עקרו שם מחיצות.

“באנו לישיבת הסיעה לאולם ‘ירושלים’, הסיעה הגדולה ביותר – 30 מנדטים, והסתבר לנו שמנכ״ל הכנסת מעניש אותנו. אמר לנו ללכת לאולם ‘שפרינצק’ כי עקרנו מחיצות. מר לוי, השיר ׳אני העבד׳ של איציק קלה נכתב עליך. אתה עבד נרצע.

“אתה שואל אותי למה אני קורא לך סמרטוט רצפה? למה אני קורא לך בכלל? אתה הורס את הכנסת. בפעם הבאה אנחנו נכין לכם תאים בשירותים. הרי אתה יודע שתהיו שם, אם זה תלוי בי שם אתם נמצאים. תלכו, תרוצו, תפגינו, תעשו רם בן ברק, כולכם. תקשקשו ולא תכנסו לאולם. בגלל שאתם בריונים, אלימים, אין לכם אלוהים”.

אמסלם לא נרגע: “המאסת את עצמך עלינו. לא הייתי קורא לך מיקי לוי אלא מיקי מאוס. מי אתה שלא תיתן לליכוד לנהל את ישיבת הסיעה? זאת כנסת של אבא שלך? מי אתה? תראה איזה איש נמוך אתה”.

מיקי מאוס. וידאו: ערוץ כנסת

ח”כ אמסלם התראיין הבוקר לתוכנית של אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ברשת ב’ והמשיך לתקוף את האופוזיציה: “לעולם לא קרה בכנסת שהאופוזיציה הצביעה בכנסת על חוק שאם לא הייתה מצביעה עליו היה נופל. כשאתה נכנס לפינה כקואליציה, כממשלה ולא מעביר חוק אתה מבין שיש בעיה. זאת ממשלה לא לגיטימית. היום נחשף פרצופם, הם נשענים על ערבים שמבציעים נגד חיילי צה”ל. מדוע אין לה רוב? זה סמל שלטוני, בגלל שיש בתוכם מרכיב אסלאמי שרוצה לחסל את המדינה ואת חיילי צה”ל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבהרה
    24/05/2022 23:26
    ס.מהיר
  1. גדול דודי חד וחלק עממי לא מתיפייף ואמיתי.חזק.

  2. מיקי לוי וכל הסמולנים הארורים שתחנקו אמן
    25/05/2022 05:42
    דודיסט
  3. אין עליך דודי אילו היית לידי הייתי מחבק אותך ולמיקי מאוס הייתי נותן בעיטה כמו שמגיע לעכברים מסריחים כמוהו