מקלב: למה לשכת בנט מתפוררת? כי הממשלה מבוססת על שקר וכזב

אורי מקלב תקף במליאת הכנסת את קריסת 'מתווה מירון': "למה השתתפות של 9,000 איש מקריס את כל ההילולה? כי אין לכם סיעתא דשמיא. בזמן אמת - כולכם נעלמתם. מתן כהנא ברח, המתווה כולו קרס לכם בידיים, כי לא הייתה לכם את הזכות להיות שותפים לדברים שבקדושה"
אריה ריבקינד
כ"ב אייר התשפ"ב / 23.05.2022 20:16

חבר הכנסת אורי מקלב תקף היום (שני) את חברי הממשלה וחשף את צביעותם.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

מקלב התייחס בדבריו לקריסת ‘מתווה מירון’ בל”ג בעומר: “עקרתם את תוכן ההילולה, את כל הנשמה שהייתה בה, את כל הדברים המיוחדים. מאירוע מכובד הפכתם אותו לאירוע קטן. בהכל נכשלתם – גם בארגון אירוע שכל מוסד קטן מצליח לארגן אירוע גדול יותר מזה שנערך השנה במירון, וזאת בגלל שלא הייתה לכם הזכות לקיים את הילולה לכבודו של הרשב”י.

“למה השתתפות של 9,000 איש מקריס את כל ההילולה? כי אין לכם סיעתא דשמיא. בזמן אמת – כולכם נעלמתם. מתן כהנא ברח, המתווה כולו קרס לכם בידיים, כי לא הייתה לכם את הזכות להיות שותפים לדברים שבקדושה”.

בנאומו במליאת הכנסת אמר הרב מקלב, כי סיבת התפוררות לשכת ראש הממשלה, והמתח השורר בין לשכת בנט ללשכת ראש הממשלה חליפי יאיר לפיד הינה ביסוס הממשלה על שקר וכזב.

לדבריו, כל עם ישראל רואה כעת את צביעותם. “בעוד הם דיברו על ‘פוליטיקה נקיה’ – הם קונים את השלטון יום אחר יום. יום זה מיליארדים לרע”ם ועבאס, ויום זה מאות מיליונים לח”כ ג’ידא רינאוי זועבי ממרצ. זו שערוריה. שחיתות שלטונית וקניית השלטון לעיני כל ישראל”.

מקלב הדגיש: “כל זה מתרחש בגיבוי היועצים המשפטיים ואתרוג כלי התקשורת הכללים. באופן מעשי, בהעדר ‘שומרי הסף’, הממשלה הפכה את ארץ ישראל למדינה דיקטטורית שאינה דמוקרטית”.

ח”כ הרב אורי מקלב תקף בחריפות את דברי יאיר לפיד, כי הוא יודע להבדיל בין צרכים אמיתיים ל’סחטנות פוליטית’ – בתשובה לשאלה על צביעותו, כאשר הוא מעניק   תקציבי עתק לחברה הערבית, מול התנגדותו העזה לקידום תוכניות ממשיות לציבור החרדי.

היה זה כאשר לפיד נשאל בישיבת סיעתו: מה ההבדל בין האשמה בסחטנות חרדית מנתניהו, לסחטה שלך על ידי זועבי? לפיד השיב: “מאד קל להבחין מתי זה סחטנות פוליטית ומתי לא, זה לא סחטנות פוליטית כשזה בא לענות על צרכי ציבור אמיתיים”.

הרב מקלב אמר, כי זו תשובה מקוממת וצבועה הגובלת בהסתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות