אוני’ בן גוריון אישרה לערבים להניף דגלי אש”ף • ראש העיר: “מתבייש!”

האוניברסיטה הצדיקה את ההפגנה נגד ישראל • מנעה כניסה של תושבים עם דגלי ישראל בטענה לשמירה על שלום הציבור • ראש העיר באר שבע שלח מכתב זועם לנשיא האוניברסיטה: "חייב לומר לך, אני מתבייש!"
חיים טוויל
כ"ב אייר התשפ"ב / 23.05.2022 14:00

באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע נערכה היום (שני) הפגנת הנכבה עם דגלי פלסטין, ומולה נערכה הפגנה של סטודנטים עם דגלי ישראל.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

האוניברסיטה מנעה כניסה של תושבים עם דגלי ישראל לקמפוס, בטענה לשמירה על שלום הציבור.

אבי בר ירון, אחד המפגינים מול מניפי דגלי פלסטין אמר ל’כאן חדשות’: “אנחנו מפגינים נגד דגלי פלסטין שמונפים פה, בלי שום סיבה. כל המלגות שהם מקבלים, כל היחס השווה – והם יורקים לנו בפרצוף.  הגיע הזמן שנתעורר ונרים את הדגל שלנו”.

מאוניברסיטת בן גוריון נמסר בתגובה: “יומיים אחרי יום הגיוון הבינלאומי, נוכחנו שוב לראות שהקמפוס שלנו מכיל סטודנטים וסטודנטיות מכלל החברה הישראלית והמחזיקים במגוון דעות והשקפות. האוניברסיטה מהווה נקודת מפגש, בה ניתן להתוודע ולהכיר מקרוב אנשים, רעיונות חדשים ותפיסות עולם שונות. על כן, אפשרנו לקיים שתי עצרות פוליטיות עם דעות מנוגדות”.

ראש עיריית באר שבע דנילוביץ’ שיגר מכתב זועם לנשיא אוניברסיטת בן גוריון, בעקבות הפגנת הנכבה והנפת דגלי אשף: “קיבלתי עכשיו סרטון מזעזע מתוך הקמפוס של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, כאן במדינת ישראל,  ולא יכולתי להישאר אדיש!

“דגלי פלסטין מונפים בגאווה ושירי הלל לאוויבי ישראל, שכל רצונם הוא להשמידה.

“אוניברסיטת בן גוריון היא חלק מהעיר באר שבע וממדינת ישראל, אל לה לשדר רפיסות ואסור לה להסכים לכך.

“כנשיא אוניברסיטה חייבת להיות לך אמירה ברורה בנושא. למדינת ישראל יש רק דגל אחד ואין בילתו! אנחנו נושאים אותו בגאון”.

ראש העיר הדגיש: “עוד קו אדום נחצה היום. בשעה זו, המנהיגות הברורה שלנו חייבת לבוא לידי ביטוי, בלי גימגומים! חייב לומר לך, אני מתבייש!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות