זועבי וחבריה סחטו מאות מיליונים • נתניהו: רק ללוחמים אין להם כסף

ראש העיר נצרת: "לפיד הסכים לכל הבקשות שלנו" • נתניהו תקף את הממשלה: "שיפסיקו לבלבל את המוח, הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו" • ח"כ ישראל כ"ץ: "מדוע אף יועץ משפטי לא פוצה פה?"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשפ"ב / 22.05.2022 18:32

ראש עיריית נצרת, עלי סלאם, אמר כי ראשי הרשויות הערביות שהגיעו עם חברת הכנסת ג’ידא רינאווי זועבי לפגישתה עם שר החוץ יאיר לפיד, נועדו עם זועבי במהלך הימים האחרונים, כדי לשכנע אותה לחזור לקואליציה – וסיפר על השלל שקיבלו.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

בראיון לאתר החדשות הערבי ישראלי ‘פאנט’ ועיתון ‘פנורמה’ לאחר הפגישה, אמר  סלאם: “היו לנו דרישות תקציב. לפיד הסכים לכל הבקשות שלנו”.

בראיון לרדיו 103FM סיפר: “סיכמנו הרבה דברים. אנחנו רוצים את התקציבים שמגיעים לנו. מיום רביעי תשמעו על הרבה תקציבים – סכומים של מאות מיליוני שקלים”.

בראיון לאתר ‘כול אל-ערב’ אמר:  “לפיד הבטיח להעביר את התקציב לרשויות המקומיות הערבית בהקדם האפשרי, בהדגישו כי מיום רביעי תחל ההצבעה על התקציב החדש המיועד לחברה הערבית. הוא נענה לכל מה שביקשנו”.

יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב על ההבנות שהושגו בין ח”כ ג’ידא רינאווי זועבי ממרצ לבין יאיר לפיד:  “בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם.

“הם כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף. למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכל תוספת של 50 מיליון שקל.

“זה הבית של בנט ברעננה, זה הסכום, כלום. לזה אין להם כסף, פתאום לזה הם צריכים את הליכוד. אז שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו, שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו”.

שר האוצר לשעבר ח”כ ישראל כ”ץ אמר: ”בכהונתי כשר אוצר, נאמר לי על ידי כל היועצים המשפטיים שאסור להבטיח כספים בתמורה להתחייבות להצבעות של חברי כנסת, והנה לפיד וחבריו מבטיחים מאות מיליונים לח”כ זועבי תמורת תמיכתה. הצביעות זועקת לשמים. מדוע אף יועץ משפטי לא פוצה פה?”.

ח”כ עמיחי שיקלי הגיב: ”לפיד בנט ושקד נסחטים שוב ושוב על ידי הגורמים העויינים ביותר למדינת ישראל מתוך החברה הערבית, זוהי פגיעה אנושה בביטחון המדינה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיליונים
    22/05/2022 23:37
    זרוביה
  1. על כל הכספים שאתם מלעיטים את הערבים
    ישולם לכם כפול מלמעלה.

  2. סחיטות
    22/05/2022 23:42
    חחח
  3. אולי הגיע הזמן לחוקק חוק שערבים לא יכולים לשרת בממשלה כי זה פוגע בביטחון המדינה ???