לפיד ו’המשותפת’: 200 מיליון ל’כבישי טיבי’ תמורת שת”פ בכנסת

לפיד מקיים מו"מ אינטנסיבי מול 'המשותפת' וטיבי למימון כבישים ביישובים ערביים - תמורת שיתוף פעולה בכנסת • בנט לא עודכן על המו"מ • סמוטריץ': "מכירת חיסול אמיתית של קואליציה מופקרת וחסרת גבולות" • מירי רגב: "לא רואים אף אחד ממטר. שוחד בחירות, ככה קוראים לזה"
אריה ריבקינד
י"ט אייר התשפ"ב / 20.05.2022 13:12

המשבר בקואליציה: יו”ר יש עתיד יאיר לפיד מקיים משא ומתן אינטנסיבי מול הרשימה המשותפת וח”כ אחמד טיבי למימון כבישים ביישובים ערביים – תמורת שיתוף פעולה בכנסת. כך דווח היום (שישי) מיכאל שמש ברשת ב’.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

טיבי דורש 200 מיליון שקלים לטובת הפרויקט.

לפי הדיווח, ראש הממשלה נפתלי בנט לא עודכן על המו”מ ופרטיו.

את המשא ומתן מובילה מנכ”לית משרד ראש הממשלה החליפי נעמה שולץ, שפועלת מול משרד התחבורה ומול משרד האוצר, כדי לאשר את הבקשה.

מלשכת לפיד נמסר בתגובה: “ממשלת ישראל פועלת בימים אלה לשיקום תשתיות שהוזנחו בכל רחבי הארץ. זוהי עבודתנו ולהבדיל מהממשלות הקודמות אנחנו גם מבצעים אותה”.

מלשכת טיבי נמסר בתגובה: “ח”כ טיבי וראשי רשויות העלו דרישה זאת בוועדת כספים. טיבי שלח פנייה לשרת התחבורה מיכאלי מזמן. לא קשור בקואליציה-אופוזיציה. זה היה לפני מספר שבועות, עוד לפני המשבר הקואליציוני”.

בתגובה לפרסום ב’כאן חדשות’, צייץ ח”כ בצלאל סמוטריץ’ בדף הטוויטר שלו: “בנט, שקד ולפיד במכירת חיסול סיטונאית של מדינת ישראל, לרשימה שחבריה תומכים ומחבקים את השפלים שבאויבינו שעסוקים ברצח אזרחים וחיילים. עד לאיזו תחתית יכול להידרדר בנט שלא מצא השבוע 50 מיליון כדי לתקן את חוק ‘ממדים ללימודים’ לטובת החיילים, אבל כן מצא 200 מיליון לטובת תמיכת המשותפת”.

אחר כך הוסיף: “מיכאל, כותב לך מידיעה שה-200 מלש”ח לכבישי טיבי הם סעיף אחד מתוך שבעה שנרשמו בכתב יד על הפתק הצהוב של טיבי עם ההתחייבויות של לפיד בתמורה לרשת הביטחון של המשותפת לקואליציה. מכירת חיסול אמיתית של קואליציה מופקרת וחסרת גבולות”.

בליכוד הגיבו: “חברי ימינה, איך אתם מאפשרים לבנט להמשיך במכירת החיסול של ישראל לידי תומכי טרור? בנט נותן 200 מיליון שקל לתומכי מחבלים ובולם תוספת של 50 מיליון שקל לחיילים שלנו כדי לתקן את החוק ולהביא להם 100% מלגה כפי שדרשנו. הגיע הזמן לעשות מעשה ולהפיל את הממשלה המסוכנת הזאת”.

ח”כ מירי רגב: “בקואליציה של בנט ולפיד מוכרים כל הצבעה, הנה רק בשבוע שעבר קיבלו המשותפת 200 מיליון שקלים תמורת הצבעת אי אמון. אין דין ואין דיין, לא רואים אף אחד ממטר. שוחד בחירות, ככה קוראים לזה”.

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להגיש תלונה במשטרה
    20/05/2022 14:16
    צונאמי
  1. הליכוד והימין חייבים להגיש תלונה במשטרה על חשד לשוחד לשחיתות מנהלית וכספית שבין לפיד לרעמ ולמשותפת.האם לפיד יכול לשלם מיליוני שח מכספי המדינה.היכן הועדות בכנסת האוצר.היכן כל צעקני העיתונות המושחתים הממצאים פיהם מים למיניהם בחול.בושה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   21/05/2022 09:20

      לפיד מספסר ומחלקת את קופת הציבור בהפקרות כאילו זה רכושו הפרטי. מדובר בשוחד פוליטי והפרת אמונים . כשמנגד באבסורד אין כסף לחיילים קרביים בתי חולים צוותים רפואיים ותרופות מצילות חיים ולהרבה דברים דומים .והכל להישרדות פוליטית שלו ושל הקואליצייה .ואין פוצה פה ועוצר מעשים פליליים אלה . איפה האופוזיציה ???? איפה בג”ץ ????

  2. יאיר הלוזר
    20/05/2022 20:57
    עלי
  3. יאיר לפיד ראש ממשלת אום אל פחם .
    מר ביטחון יאיר לפיד הלוזר של עם ישראל

  4. דוחד בחירות פוליטי
    21/05/2022 09:14
    אברהמיי משה
  5. לפיד מצא שיטה לשוחד פוליטי.לפיה הוא משלם מכספי המדינה ביד חופשית ללא מצפון לפי
    שיקוליו ועל דעת עצמו מיליונים ש”ח מקופת המדינה לרשימה המשותפת ולרע”מ עבור תמיכה בהצבעות אי אימון נגד הממשלה והישארות רע”מ בקואליציה . זה שוחד פוליטי ברור והפרת אמונים – מעשים פליליים בראש חוצות באין מפריע . אשמה גם הקואליציה שמאפשרת הפקרות זאת ולא מגישה עתירה מיידית לבג”ץ וגם התנועה החמודה לאיכות השלטון דנהלמה דום ובעך משתפת פעולה בהסתרת מעשים לא חוריים ופליליים .

  6. כבישים
    21/05/2022 16:24
    תאופיק
  7. כל הכבוד לטיבי וללפיד חייבים לדאוג לתשתיות ולכביישים לערבים יקב הזנחה איומה של ממשלת ביבי

  8. ביטחון
    21/05/2022 19:26
    חיים
  9. לפיד נוכל הכמות גבוה רוצה להיסחט בעוד 200 מיליון על הפתיחה וזה רד ההתחלה של טיבי אבל הוא יתן לטיבי גם את התחת שלו רק כדי להישאר בממשלה חתיכת נוכל שקרן ורמאי אתה , טיבי על תאמין לנוכל הזה לפיד אתה יותר ישר מלפיד במאה דרגות

  10. פוליטיקה
    21/05/2022 19:28
    חן
  11. טיבי עכשיו תורך לסחוט את לפיד חחחחחח הוא יתן לך כל מה שתבקש רק תבקש ותקבל לא מעניין אותי מכלום רק מהכיסא שלו הוא לא כמוך עובד למען המדינה שלו , הוא עובד בשביל הכיסא שלו ובגלל זה אתה תקבל מה שתירצה מלפיד הנוכל והטיפש שאפילו בגרות אין לו

  12. מכירת המדינה
    21/05/2022 19:31
    מוריס חלאווני
  13. הון תמורת שלטון בושה וחרפה לתת 200.00000 מיליון בשביל להשאר בשלטון זה שוחד פוליטי לכל דבר

  14. יהיר לפיד
    21/05/2022 22:49
    יהודיה ישראלית גאה
  15. רוקן את קופת מדינת ישראל בעבור הערבושים המוסלמים.
    עם ברברי ורצחני האנטישמי הזה יהיר לפיד בור ועם הארץ. מישהו חייב לעצור את הטיפש הזה לאלתר.