12 חודשי מאסר לנהג שגרם לתאונה בחזור מציון הרשב”י – ובחור נהרג

בית משפט השלום לתעבורה בבת ים גזר 12 חודשי מאסר בפועל, פסילת רישיון נהיגה וקנס בגובה 10,000 שקלים על אביעזרי זליג גיברשטיין - שהורשע בגרם מוות ברשלנות • בתאונה, בל"ג בעומר לפני 4 שנים, נהרג חיים דב אלתר ז"ל בן ה-19
חיים טוויל
י"ט אייר התשפ"ב / 20.05.2022 00:24

השופט ישראל ויטלסון מבית משפט השלום לתעבורה בבת ים גזר 12 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה וקנס בגובה 10,000 שקלים על אביעזרי זליג גיברשטיין שהורשע בגרם מוות ברשלנות, נהיגה ברכב ברשלנות, נהיגה ללא רישיון ועוד.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

זאת לאחר שהנאשם התהפך עם רכב, עליו נהג ללא רישיון וביטוח –  וגרם למותו של אחד הנוסעים ברכב.

לפני 4 שנים, במהלך שנת 2018, קיבל הנאשם מסוחר רכב בנתניה רכב מסוג מזדה בן 7 מקומות לצורך נסיעה, ללא ביטוח וללא שיש לנאשם רישיון נהיגה בתוקף.

בשעות הערב המאוחרת אסף גיברשטיין מספר נוסעים מבני ברק וטבריה לכיוון חגיגות הילולת הרשב”י שהתקיימו בהר מירון.

בדרכו חזרה בשעה 4:30, מהחגיגות לבני ברק, הסיע שבעה נוסעים נוספים ברכב. בהגיע הנאשם אל כביש 4 המתעקל ימינה, סמוך למחלף מורשה, ובעת שהוא נהג במהירות של 100  קמ”ש, סטה הרכב שמאלה, עלה על מעקה בטיחות סמוך – והתהפך אל עבר התעלה שבצד הדרך.

כתוצאה מהתהפכות הרכב הועף אחד הנוסעים – חיים דב אלתר ז”ל, יליד 1999, אשר לא היה חגור בחגורת בטיחות – מתוך הרכב הנוסע, וכתוצאה מהתאונה נחבט ראשו  במעקה הבטיחות והוא נהרג במקום.

המנוח היה נינו של בעל ה’אמרי אמת’ זצ”ל מגור.

במסגרת ניהול ההליך ציינה עו”ד טל בנאי – גת, מפרקליטות מחוז ת”א (פלילי) שניהלה את התיק, כי הנאשם פגע בערך המוגן של קדושת החיים במידה הגבוהה ביותר, בחור צעיר, בן 19 נפטר בטרם עת בשל רשלנותו.

בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות כי יש לגזור על הנאשם מאסר בפועל, וגזר על הנאשם 12 חודשי מאסר בפועל; מאסר על תנאי; 10 שנות פסילה של רישיון נהיגה מיום שחרורו ממאסר וקנס בגובה 10,000 שקלים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות