הנדל: ‘ההילולה הסתיימה בהצלחה’ • בר לב: ‘לשמחתי, הצלחנו’

יש מי שכבר חוגגים את הצלחת ההילולא • סגן השר לשירותי דת: "ב"ה עד כה ההילולה עברה בשלום" • השר לביטחון הפנים: "ההצלחה עד כה היא תוצאה של הכנה מדוקדקת של משטרת ישראל. עשרות אלפי המשתתפים, הבינו גם הם את גודל השעה - וסייעו לנו לעבור את הלילה בשלום"
אריה ריבקינד
י"ח אייר התשפ"ב / 19.05.2022 11:32

אלפי נוסעים מתלוננים על עיכובים קשים בהגעה אל הר מירון במהלך הלילה, כאשר הם נאלצו לשהות שעות בחניונים ללא שתיה, תאורה או שירותים. אבל כל זה לא מפריע לשרים בממשלה להכריז על הצלחה.

רוצה הדרכה בלייב ללא כל עלות? כך תהפכי למדריכת כלות מבוקשת

סגן השר לשירותי דת מתן כהנא עדכן הבוקר (חמישי) על המשך החגיגות במירון: “השעה עכשיו 7:00 בבוקר. סיימנו הערכת מצב לקראת גלי החוגגים החדשים שצפויים להגיע במהלך היום. ב”ה עד כה ההילולה עברה בשלום. עשרות אלפי אנשים חגגו הלילה במירון את הילולת הרשב”י”, אמר כהנא.

הוא הוסיף: “כלקח מהאסון הכבד שאירע במירון בשנה שעברה לקחנו הפעם מקדמי בטיחות משמעותיים כדי לוודא את בטיחות החוגגים. בשל עומס שנוצר בין השעות אחת לשלוש במקומות מסוימים בהר, ובעיקר כדי למנוע מצבים מסוכנים, נאלצנו לבצע תהליך וויסות שהוביל להמתנה ארוכה עבור חלק מהחוגגים. האירוע הזה טופל וכל מי שנאלץ להמתין, הגיע למירון.

“חשוב לציין, שהאירוע עוד לא נגמר. אנו ממשיכים לפעול כדי שההילולה תמשיך להתקיים כסדרה וכדי לאפשר לכל מי שקנה כרטיסים להגיע למירון, לחגוג ולחזור הביתה בשלום”.

גם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב חושב שהילולה השנה היא “הצלחה”.

“אמש ובמהלך הלילה התקיים היום הראשון של ההילולה השנתית בהר מירון”, אמר השר הבוקר. “ההילולה השנה מתקיימת בצל האסון הכבד אשתקד. השנה הפקנו לקחים, ונערכה הכנה שכללה השקעה בתשתיות, תפיסת הפעלה חדשה ועבודה משותפת של כלל הגורמים.

“במהלך התקופה האחרונה הגעתי להר מירון לאישורי תוכניות של המשטרה לקראת ההילולה, והיה ברור לי שנעשית עבודה מקצועית וטובה. בראש סדר העדיפויות שלנו ניצבה האחריות לשמור על ביטחון החוגגים במהלך הלילה.

“שהיתי בהר במהלך הלילה ועקבתי מקרוב אחר האירועים. לשמחתי, הצלחנו בכוחות משותפים לאפשר להמונים לקיים בשלום את ההילולה במהלך הערב ובלילה, ללא נפגעים בנפש וללא אירועים מיוחדים.

“ההצלחה עד כה היא תוצאה של הכנה מדוקדקת של משטרת ישראל בהובלת מפקד המחוז ניצב שמעון לביא והמפכ”ל רב-ניצב קובי שבתאי, הפרויקטור צביקי טסלר ושאר הגורמים המעורבים, שעמלו במשך חודשים ארוכים כדי לאפשר את קיום ההילולה.

“ראויים לציון גם עשרות אלפי המשתתפים, שהבינו גם הם את גודל השעה וסייעו לנו לעבור את הלילה בשלום. אני קורא לחוגגים שיגיעו היום, לפעול על פי הנחיות המשטרה כדי שיוכלו לחגוג בשמחה את האירוע.

“אני מבקש להודות גם לסגן שר הדתות מתן כהנא, שהוביל את האירוע מטעם ממשלת ישראל”.

גם השר יועז הנדל חגג מהיציע: “ההילולה במירון הסתיימה בהצלחה כשכל החוגגים בריאים ושלמים. זה בדיוק תפקידה של מדינה. לא לאפשר אוטונומיות שמובילות לכאוס וסכנת חיים בשום מקום. משילות. וכן, להבדיל, יש לנו אתגרים עצומים בתחום, כמעט בכל פינה בארץ. תודה למשטרת ישראל וכל הכבוד לחברי מתן כהנא שניהל זאת”.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עולם השקר
    19/05/2022 11:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שקרנים רמאים צבועים
    מנותקים מהמציאות
    חושבים שאפשר לחרבן עלינו הדתיים
    אבא שלנו למעלה ישלם לכם בכפל כפליים