בנט הצהיר: “כולם מוזמנים לממשלה, אף אחד לא מודר”

לראשונה מאז נבחר הגיע ראש הממשלה ליהודה ושומרון: ביקר באלקנה החוגגת 45 שנים להקמתה • "הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד" • טען: "אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"ב / 17.05.2022 16:00

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר היום (שלישי) במועצה המקומית אלקנה – והשתתף באירוע חגיגי לציון 45 שנים להיווסדה.

את פני ראש הממשלה קיבלו ראש המועצה אסף מינצר, לצד תלמידי כיתה א’ מבית הספר ‘כרמים’, ושילה הר-שושנים, אביו של סגן יואב הר-שושנים הי”ד, אשר נפל בלבנון בשנת 1994.

לאחר מכן, המשיך בנט לתצפית הצופה על אלקנה ועל השכונה החדשה – ‘גבעת מעוז’, שאושרה זה עתה בממשלה.

בנט התייחס לאישורי הבנייה שניתנו בשבוע שעבר לאלקנה: “מול האלימות של האויב, התשובה הציונית תמיד הייתה התיישבות, ביטחון ועלייה. ואת שלושת הדברים האלה, אנחנו עושים. בשבוע שעבר אישרנו כאן באלקנה, להבנתי את היקף הבנייה הגדול ביותר בבת אחת, מאז הקמת היישוב. אין לי ספק שזה יהווה מענה לדור הצעיר”.

הוא הוסיף: “כראש ממשלת ישראל, אני לא רוצה שאף קבוצה במדינת ישראל תחייה בחרדה. הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים.

“עכשיו כששואלים אותי מה העת, עת לאחדות. זה הצורך הגדול ביותר לעם ישראל היום – עת לאחדות. אחדות זה לבוא במגע עם אנשים אחרים, גם אם הם “חלילה” שמאלנים”.

הגעתו של בנט לאלקנה לא עברה בשקט. עשרות פעילי ימין הפגינו נגד ראש הממשלה ומחו על הקמת הממשלה עם השמאל ורע”מ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות