“ממשלה של טרור לא אצלנו באזור”: הפגנה נגד ביקור של בנט באלקנה

מפגינים הפגינו היום נגד בואו של נפתלי בנט ליישוב אלקנה קראו: "ההתיישבות אינה השתמש וזרוק" • שוטרים התעמתו עם המפגינים • ראש מטה 'מחאת הקו האדום': "נפתלי בנט לא רצוי ביהודה ושומרון"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"ב / 17.05.2022 11:09

לראשונה מאז שנכנס לתפקיד ראש הממשלה הגיע היום (שלישי) נפתלי בנט לביקור ראשון ביהודה ושומרון – כדי להשתתף בחגיגות 45 שנה לייסוד הישוב אלקנה במערב השומרון.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

בנט, שכיהן בעבר כמנכ”ל מועצת יש”ע, נמנע בשנה האחרונה מהגעה ליהודה ושומרון.

מאות פעילי ימין הפגינו בעת ביקרו במועצה המקומית – ונשאו שלטים: “בנט את אלקנה לא תמכור לערבים” ו”התיישבות אינה ‘השתמש וזרוק'”. הם גם קראו: “ממשלה של טרור לא אצלנו באזור”.

לטענת המפגינים, במהלך המחאה נרשמו עימותים עם כוחות המשטרה.

ראש מטה ‘מחאת הקו האדום’, יואל שילה, שהיה בין המפגינים, אמר: “ראש הממשלה נפתלי בנט, כחלק מהתנעת מסע הבחירות, מנסה להתחנף לתושבי יהודה ושומרון אחרי שהוא החרים אותם עד כה, ומכר את מדינת ישראל למועצת השורא. היינו מצפים ממי שהיה יו”ר מועצת יש”ע שיגדיל ויבנה בהתיישבות. בנט צריך להבין שהציבור בהתיישבות אומר שהוא אינו רצוי כאן ולא ניתן לו למכור את אלקנה ויישובים נוספים למנסור עבאס וחבריו”.

אורן ברט, תושב אלקנה שהפגין נגד ביקור בנט, אמר ברדיו 103: “לא הצבעתי לנתניהו אלא לבנט בגלל שהבטיחו לי ימין אחר. לא תיארתי לעצמי שירושלים תיראה כמו שהיא נראתה אתמול, ושנפקוד 19 קברים שרה”מ לא טרח לפקוד ולנחם בהם – זה לא ימין, זו לא ציונות, זו לא יהדות וזו לא ישראליות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נוכל ישראל
    17/05/2022 12:53
    אפי
  1. תעוף כבר יאאא בוגד הרסת את המדינה בפחות משנה גנב בוגד תלך כפרה על הערכים של איתמר בן גביר