בלוקים, בקבוקים וזיקוקין: מאות פורעים משפילים שוטרים • צפו

הפרות הסדר אלימות במיוחד במזרח ירושלים על רקע הלוויתו של פעיל חמאס שנפצע לפני כמה שבועות בהר הבית ומת • רכב עם 5 פורעים נסע במהירות בא-טור לעבר לוחמי מג"ב פגע בעובר אורח - ונעצר אחרי ירי כוחות משטרה • צפו במעצר של אחד הפורעים
חיים טוויל
ט"ז אייר התשפ"ב / 17.05.2022 01:39

הפרות סדר אלימות התפתחו הערב (שני) במזרח ירושלים, במקביל להלוויתו של פעיל חמאס שהפר את הסדר לפני כחודש בהר הבית כשהוא רעול פנים ויידה אבנים לעבר הכוחות – ובהמשך נפל במהלך מנוסתו ונפצע.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

הפורע נפצע קשה במהומות בהר הבית ובימים האחרונים מת מפצעיו. גופתו שוחררה והלוויתו הערב הפכה למסע הסתה נגד ישראל.

מאות פורעי חוק ומפרי סדר אלימים ניסו לפגוע בכוחות המשטרה והפרו את הסדר הציבורי באזור כולל ידויי אבנים, בלוקים, חפצים כבדים ובקבוקים וכן ירי זיקוקין.

בתיעוד מהפרות הסדר נראים לוחמים הולכים ברחוב סאלח א-דין בזמן שמגגות הבתים מושלכים לעברם חפצים.

הפרות הסדר האלימות התרחשו במהלך הלוויה ובסיומה, כולל בבית הקברות עצמו, ובמהלכה נפצעו 6 שוטרים באורח קל, שניים מתוכם פונו לקבלת טיפול רפואי.

בנוסף, הפורעים גרמו נזק למספר כלי רכב ותשתיות ואף פגעו במספר עוברי אורח שהיו באזור.

האירועים הסלימו כאשר רכב נסע במהירות בא-טור לעבר לוחמי מג”ב ופגע בתוך כך בעובר אורח שהיה במקום. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי לכיוון גלגלי הרכב, ועצרו 5 חשודים שהיו בתוכו – שלושה תושבי קלנדיה, תושב סילוואן ותושב הצפון.

בסך הכל נעצרו 20 חשודים בפעילות. בהמשך צפויים מעצרים נוספים.

 

בתיעוד של המשטרה מאחד המעצרים שבוצעו – נראה מעצר של מפר סדר רעול פנים שניסה לחמוק מהמקום, אולם נעצר בתוך זמן קצר על ידי כוחות המשטרה בסיוע והכוונת תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים.

מעצרים נוספים בוצעו באופן דומה על ידי הפללות חשודים שתועדו מיידים אבנים ומפרים את הסדר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצגה הכי טובה
    17/05/2022 16:41
    חצקל
  1. ..תענוג תענוג לראות איך הערבים מכים ומשפילים את השוטרים..זו הנשטרה שמכה ומתאכזרת ומתעללת בילדים חרדים.וזקנים.ומוגבלים.מידה כנגד מידה הקב”ה מביא מחבלים שישפילו אותם..כמובן בהוראת ממשלת הרשע של הגוי הטמא בנט.ושאר מחבלי חמאס שבממשלה.קיבלו הוראה השוטרים..לא להגיב..אויי לכם רשעים שמכרתם את עם ישראל לגויים שונאי ישראל.ופוגעים בכל קודשי ישראל השבת.והכשרות.והגיור..אבל דואגים למחבלים.הקב”ה יטפל בבנט.לפיד.גנץ.סער.ושאר המטונפים בממשלה כולם יקבלו שיתוק וצרעת על הצער והנזק שגורמים לעם ישראל…